کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-340
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارتریج تونر برادر TN-340 CMY

رنگ: زرد، قرمز، آبی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-340

شرکت برادر از جمله شرکت های شناخته شده و مطرح در زمینه تولید انواع پرینترهای لیزری و پرینتر جوهرافشان و مواد مصرفی آنها به شمار می آید.

کارتریج و تونرهای محصول این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استفاده از آنها در پرینترهای برند برادر باعث چاپ اسناد با بهترین کیفیت دستگاه می شود.

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-340

 

تونر کارتریج های رنگی مدل TN-340 یکی از همین محصولات هستند که در سه رنگ قرمز، آبی و زرد به بازار عرضه شده اند.

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-340 مخصوص استفاده در پرینترهای لیزری برادر ارائه شده اند و از ظرفیتی معادل با چاپ 1500 برگ برخوردار می باشند.

ظرفیت تونرهای قرمز، زرد و آبی کارتریج رنگی TN-340 CMY جوابگوی مصارف در حجم کم شخصی، اداری و شرکتی است و از آن می توان در پرینترهای لیزری رنگی در کسب و کارهای کوچک استفاده کرد.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-340 

در هر پرینتر باید از تونرهای مخصوص با آن بهره برد و همواره باید علاوه بر اصل بودن تونر، به سازگار بودن آن با پرینتر مورد استفاده نیز توجه کرد.

شرکت برادر تونر کارتریج های قرمز، زرد و آبی TN-340 را مخصوص پرینترهای خود در مدل های DCP-9055CDN, HL-4150CDN, HL-4570CDW, MFC-9460CDN, MFC-9970CDW روانه بازار کرده است.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-340

نوع جوهر به کار رفته در تونرهای رنگی برادر TN-340 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استفاده از این تونرها را تا آخرین قطره بدون هیچ مشکلی نظیر خشک شدن یا افت کیفیت چاپ برای شما امکان پذیر می کند.

استفاده از کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-340 در پرینترهای یاد شدۀ برادر، باعث عملکرد سریع و روان آن پرینترها شده و تصاویر و متونی متناسب با میزان رزولوشن آنها به شما ارائه خواهد داد.

برای کسب اطلاع دقیق از ویژگی ها و نحوه خرید کارتریج برادر TN-340 CMY با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن نمایید.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-340





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 17 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی