کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-277
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارتریج تونر برادر TN-277

رنگ: زرد، قرمز، آبی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-277

شرکت برادر یکی از شرکت های مطرح و بزرگ در عرصه تولید انواع پرینترهای لیزری و رنگی و مواد مصرفی آن ها به شمار می آید. کارتریج رنگی برادر TN-277 از جمله محصولات این شرکت است که در سه رنگ قرمز، آبی و زرد به بازار عرضه شده است.

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-277 دارای ظرفیتی معادل با پرینت 2300 برگ می باشد و می توان از آن در پرینترهای خانگی، اداری و شرکتی بهره برد.

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-277

شرکت برادر کارتریج تونرهای قرمز، زرد و آبی TN-277 را برای استفاده در پرینتر لیزری خود در مدل های L3210CW ،L3510CDW ،L3750CDW ،L3270CDW ،L3551CDW تولید کرده است.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-277

اگر می خواهید که از بالاترین کیفیت چاپ پرینتر خود بهره مند شوید، اول از همه از اصل بودن تونر مورد استفاده در آن اطمینان حاصل کنید.

در مرحله بعد دقت داشته باشید تا تونر به کار رفته در پرینتر شما با مدل آن سازگار باشد و در آخر هم از اصل بودن و با کیفیت بودن سایر مواد مصرفی پرینتر از جمله درام مطمئن شوید.

تونرهای قرمز، زرد و آبی برادر TN-277 در صورت اینکه در پرینترهای برادر در مدل های یاد شده در بالا استفاده شوند، می توانند رنگ های طبیعی و زنده را در چاپ اسناد برای شما به ارمغان آورند.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-277

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-277 از دوام و طول عمری مطلوب بهره می برد. بنابراین در طی استفاده از این کارتریج تونرها با مشکلاتی نظیر خشک شدن جوهر یا کمرنگ شدن آن مواجه نخواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرق تونر و کارتریج و همچنین دریافت قیمت کارتریج و خرید کارتریج تونر  با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-277





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 17 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی