کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارتریج تونر برادر TN-348 CMY

رنگ: زرد، قرمز، آبی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-348

برای اینکه تصاویر و متن های شما با بهترین کیفیت چاپ شوند، تنها انتخاب و تهیه یک پرینتر با رزولوشن بالا کافی نیست. برای این منظور باید تونر کارتریج به کار رفته در پرینتر نیز از کیفیت و دقت بالایی در چاپ برخوردار باشد.

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-348

کارتریج های تونر رنگی TN-348 یکی از مرغوب ترین کارتریج های موجود در بازار می باشد که توسط شرکت برادر عرضه شده است.

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348 در سه رنگ قرمز، زرد و آبی ارائه شده و می توان از آنها در پرینترهای لیزری رنگی بهره برد.

شرکت های سازنده پرینتر، معمولاً کارتریج های سازگار با آن را نیز تولید و به کاربران اعلام می کنند. چرا که سازگاری پرینتر با کارتریج به کار رفته در آن برای دستیابی به بهترین عملکرد دستگاه کاملاً ضروری است.

کارتریج رنگی TN-348 CMY در پرینترهای مدل HL-4150CDN, HL-4570CDW, DCP-9055CDN, MFC-9970CDW ساخت شرکت برادر قابل استفاده هستند.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348 

کارتریج تونر رنگی برادر TN-348برای کسانی که از پرینتر برای چاپ اسناد در حجم متوسط و زیاد استفاده می کنند، انتخاب مناسبی است.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348

ظرفیت چاپ کارتریج برادر TN-348 CMY معادل با 6000 برگ برآورد شده و استفاده از آنها باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به تعویض تونر می شود.

نوع جوهر به کار رفته در کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348 چاپ با کیفیت تصاویر از ابتدا تا انتهای ظرفیت آنها را تضمین می کند و در صورتی که برای مدتی از پرینتر خود استفاده نکنید، خشک نمی شوند.

 تونر کارتریج های رنگی مدل TN-348 از قابلیت شارژ مجدد نیز برخوردارند و تا مدتی طولانی شما را از خرید تونر کارتریج جدید بی نیاز می کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان و یا تماس با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 درباره قیمت و نحوه خرید  مواد مصرفی و کارتریج تونر برادر TN-348 CMY راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی