پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M477fnw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی MFP M477fnw

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن و فکس
سرعت چاپ سیاه و سفید: 28 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 28 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی Pro MFP M477fnw

پرینتر اچ پی M477fnw از جمله پرینترهای لیزری و چهار کاره شرکت HP است که قابلیت استفاده در منازل، شرکت ها و ادارات با حجم کاری کم و متوسط را داراست.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی Pro MFP M477fnw

سرعت چاپ بالا، پشتیبانی از کارتریج های با کیفیت HP و سازگاری کامل با تمام فناوری های اتصال بدون سیم از جمله ویژگی های پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی M477fnw محسوب می شود.

از پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M477fnw می توان برای پرینت رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو (دستی)، اسکن، کپی و فکس بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro MFP M477fnw

همانطور که اشاره شد، چاپگر لیزری Pro MFP M477fnw از تمام فناوری های اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند.

پرینتر لیزری مدل MFP M477fnw این امکان را در اختیار شما می گذارد تا گوشی موبایل خود را به صورت مستقیم از طریق وای فای و بدون نیاز به شبکه و روتر به آن متصل کرده و از اسناد موجود بر روی آن پرینت بگیرید.

همچنین این پرینتر با تکنولوژی های HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print سازگار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro MFP M477fnw

شما می توانید با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها، از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید با دستگاه خود کار کرده و فرمان پرینت را صادر نمایید.

بدین ترتیب پرینتر چند کاره اچ پی HP M477fnw قابلیت اتصال آسان با انواع گوشی های موبایل اندرویدی، آیفون، آیپد و تبلت را دارد و علاوه بر این می توان از آن درون شبکه کابلی نیز به راحتی بهره برد.

صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی و لمسی تعبیه شده برای پرینتر M477fnw امکان مدیریت اسناد در حال چاپ را به شما می دهد و کار با این دستگاه را حتی برای افراد تازه کار ساده می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره HP Pro MFP M477fnw

شرکت اچ پی در پرینتر HP M477fnw از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از مدل 410A استفاده کرده است.

ظرفیت این کارتریج ها برای چاپ 2300 برگ کفایت می کند. کارتریج های به کار رفته در این پرینتر HP از قابلیت شارژ و تعویض برخوردارند و در صورت نیاز به کارتریج هایی با ظرفیت بالاتر می توانید از کارتریج های مدل 410X استفاده کنید. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل برابر با 6500 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن 5000 برگ است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره HP Pro MFP M477fnw

پرینتر چهار کاره اچ پی M477fnw از قابلیت چاپ حداکثر 50000 برگ در ماه برخوردار است؛ ولی اگر از آن برای چاپ 750 تا 4000 برگ در ماه استفاده شود، دستگاه دچار افت کیفیت در عملکرد نمی شود.

لازم به ذکر است که پرینتر لیزری رنگی مدل HP Pro MFP M477fnw به یک سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 50 برگ مجهز می باشد.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M477fnw

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M477fnw دارای سرعت چاپ و کپی 28 برگ در دقیقه می باشد و رزولوشن آن معادل با 600*600 dpi است.

از این جهت می توان گفت گه این محصول برای چاپ و کپی متن کاملاً مناسب می باشد اما برای چاپ رنگی با کیفیت تصاویر نباید زیاد روی آن حساب باز کرد.

شما با استفاده از پرینتر لیزری HP M477fnw به یک اسکنر تخت مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) نیز دسترسی خواهید داشت و می توانید با استفاده از آن به اسکن اسناد به هر دو صورت رنگی و سیاه و سفید و ارسال مستقیم فایل اسکن شده از طریق ایمیل بپردازید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M477fnw

همچنین این اسکنر از امکان ذخیره فایل اسکن شده بر روی فضای ابری، USB، فولدر موجود بر روی شبکه و کامپیوتر شخصی برخوردار است.

از پرینتر لیزری اچ پی M477fnw می توان برای ارسال و دریافت فکس با رزولوشن 300*300 dpi نیز بهره برد.

برای خرید پرینتر لیزری یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و مشخصات فنی می توانید با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M477fnw





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی