پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی Tiger S

حداکثر سرعت چاپ: 40 تا 200 میلی‌متر در ثانیه
ضخامت چاپ: 0.1 تا 0.3 میلیمتر 

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Tiger S

در معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S می توان به قابلیت هایی چون، امکان تولید قطعات کاربردی و عملیاتی، استحکام و ضربه پذیری بالای قطعات، پایداری حرارتی، سرعت بالای تولید قطعات در تیراژ بالا اشاره کرد.

پرینتر سه بعدی مدل Winbo Tiger S از فناوری FDM بهره می برد و وزنی در حدود 31 کیلوگرم دارد. از مهمترین ویژگی های پرینتر سه بعدی Winbo Tiger S می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد که فاکتور مهمی در پرینترهای سه بعدی محسوب می شود.

وجود درگاه میکرو اس دی کارت هم به شما کمک می کند تا از روی حافظه های جانبی هم محصول خود را به چاپ برسانید. البته از راه های ارتباطی دیگر این محصول، USB را می توان نام برد که تقریبا در تمام محصولات امروزی کاربرد دارد.

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Tiger S

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Winbo Tiger S

اندازه این پرینتر حدودا 680*470*555 میلی متر است که در مقایسه با امکاناتی که دارد، مناسب استفاده در مکان های مختلفی خواهد بود.

فیدر و اکسترادر در این 3D Printer به صورت جداگانه طراحی شده اند تا وزن اکسترادر را کاهش داده و سرعت پرینت را بهبود ببخشد.

البته افزایش این سرعت همراه با دقت بالا در موقعیت یابی و ساخت محصول بوده و روی روند تولید، تاثیر مثبتی می گذارد.

برای توضیح نحوه کار پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S، می توان گفت که این دستگاه مواد لایه به لایه را روی هم چیده و با روشی منحصر به فرد، استحکامی مناسب را برای قطعه در حال تولید فراهم می کند.

فرآیند گذاشتن لایه های مواد و جامد کردن آن ها توسط یک نازل انجام می گیرد که چاپگر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S، دارای دو نازل است که قطر نازل حدودا 0.8 میلی متر است و دمای نازل بین 0 تا 240 درجه سانتی گراد است.

لایه های قرار گرفته بر روی هم معمولا از رشته های سازگار( فلامینت ) ABS، PETG و PLA است.

برای یافتن پاسخ سوالاتی از قبیل پرینتر سه بعدی چیست و پرینتر سه بعدی چگونه کار می کند می توانید به قسمت مقاله های سایت ایده برتر مراجعه کنید.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Winbo Tiger S

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S

حداکثر سایز قابل چاپ کالا در این محصول در اندازه های، 305*305*458 میلی متر است که با توجه به اندازه های گفته شده می تواند برای چاپ قطعات کوچک و بزرگ از این دستگاه استفاده کنید.

سرعت پرینت چیزی بین 40 تا 200 میلیمتر است که بدون هیچ گونه محدودیتی به تولید قطعات در تیراژ بالا می پردازد که از دیگر ویژگی های بارز پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S است.

بالاترین کیفیت پرینت در پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S با ضخامت لایه های 0.1 تا 0.3 میلی متر انجام می شود.

پدهای تعبیه شده در پرینتر سه بعدی وینبو، هرگونه لرزش احتمالی را خنثی کرده و پرینتری مستحکم در عین حال زیبا را ارائه کرده است. دمای میز کار در این پرینتر تا دمای 90 درجه است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی وینبو مدل Tiger S یا دریافت قیمت و خرید پرینتر های سه بعدی می توانید با واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Tiger S





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی