پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson T60
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

پرینتر اپسون T60

قابلیت: پرینتر
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 37 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 38 برگ در دقیقه

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون T60

پرینتر جوهر افشان مدل T60 از جمله پرینترهای حرفه ای شرکت اپسون است که برای چاپ تصاویر و عکس رنگی با بالاترین کیفیت به شمار می آید.

این پرینتر تک کاره که در دسته چاپگرهای جوهرافشان جای دارد، از رزولوشن 5760*1440 dpi در چاپ تصاویر بهره می برد و یکی از با کیفیت ترین پرینترهای چاپ عکس موجود در بازار به شمار می آید.

باید به این نکته اشاره کنیم که پرینتر جوهر افشان مدل Epson T60 از قابلیت چاپ دو رو به صورت اتوماتیک برخوردار نیست و برای این منظور می توانید به صورت دستی اقدام کنید.

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون T60

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون T60

یکی از مشخصه های اصلی پرینتر چاپ عکس اپسون T60 سرعت بالای چاپ آن است. به نحوی که این پرینتر در کمتر از 12 ثانیه یک عکس رنگی را با بالاترین کیفیت برای شما چاپ می کند.

در حالت کلی سرعت چاپ چاپگر تک کاره جوهرافشان اپسون T60 در حالت سیاه و سفید 37 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 38 برگ در دقیقه می باشد که برای یک پرینتر چاپ عکس میزان بسیار قابل توجهی محسوب می شود.

از دیگر قابلیت های این محصول امکان چاپ تصاویر به صورت مستقیم بر روی CD یا DVD است که باعث بالاتر رفتن میزان کارایی این پرینتر شده است.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson T60 با انواع نرم افزارهای ویرایش عکس اپسون از قبیل Epson Easy Photo Print، Epson Print و Epson Web-to-page سازگار بوده و به شما امکان تصحیح عکس و تصویر موردنظر خود را در هنگام چاپ می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون T60

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson T60

در پرینتر چاپ عکس Epson Stylus Photo T60 از شش کارتریج در شش رنگ استفاده شده است. این کارتریج ها از سری 85N بوده و از قابلیت تعویض نیز برخوردارند.

از آنجا که در این چاپگر جوهری برای هر رنگ یک کارتریج به صورت مجزا تعبیه شده، شما می توانید در صورت تمام شدن یک رنگ، تنها کارتریج مربوط به همان رنگ را تعویض کنید و نیازی به تعویض همه کارتریج ها نیست.

لازم به ذکر است که ظرفیت کارتریج مشکی به کار رفته در پرینتر چاپ عکس اپسون T60 برابر با 540 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن 860 برگ می باشد.

سینی کاغذ پرینتر جوهرافشان Epson Stylus Photo T60 گنجایش قرارگیری 120 برگ را دارد و می توان از انواع کاغذهای گلاسه، مات و براق در سایر حداکثر معادل با کاغذ A4 در آن به عنوان کاغذ ورودی بهره برد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson T60

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson T60

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson T60 برای چاپ عکس های پرسنلی در سایز 6*4 به صورت بدون حاشیه و همچنین چاپ عکس های آتلیه ای و پرتره کاملاً مناسب است.

شاید بتوان نقاط ضعف این محصول را در نداشتن قابلیت های اتصال به گوشی از طریق وای فای یا پشتیبانی نکردن از فناوری های پرینت از راه دور مانند Apple AirPrint دانست.

البته بر روی بدنه پرینتر اپسون T60 یک پورت USB 2.0 در نظر گرفته شده و می توان از آن برای اتصال فلش مموری یا کابل USB استفاده کرد.

برای اطلاع از قیمت پرینتر جوهر افشان و یا خرید پرینتر جوهر افشان مدل Epson Stylus Photo T60 با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson T60





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی