کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-240BK
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارتریج تونر برادر TN-240BK

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-240BK

استفاده از تونر اصل و سازگار با پرینتر، یکی از مهم ترین معیارها برای دستیابی به بهترین کیفیت چاپ می باشد.

شرکت های سازنده پرینتر معمولاً کارتریج های سازگار با مدل های مختلف را اعلام می کنند تا کاربران در صورت نیاز به تعویض کارتریج از آنها استفاده کنند.

توجه داشته باشید که اگر از کارتریج تونرهایی که با پرینتر شما سازگاری ندارند در آن استفاده کنید، ممکن است دستگاه دچار افت عملکرد شده یا آسیب ببیند.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-240BK

کارتریج تونر مشکی برادر مدل TN-240BK یکی از محصولات شرکت برادر است که در زمینه تولید انواع پرینترهای لیزری و پرینتر جوهرافشان فعالیت می کند.

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-240BK در رنگ مشکی ارائه شده و برای استفاده در پرینترهای لیزری برادر روانه بازار شده است.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-240BK

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-240BK، دارای ظرفیت چاپ 2200 برگ می باشد و می توان از آن در پرینترهای رومیزی در منازل، ادارات و کسب و کارهای کوچک با حجم کاری کم بهره برد.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-240BK

تصاویر و متن های چاپ شده با تونر مشکی برادر TN-240BK از کیفیت و وضوح بالایی برخوردارند؛ اما از آنجایی که این کارتریج تونر مدل Brother TN-240BK برای استفاده در پرینترهای لیزری تولید شده، بهتر است بیشتر برای پرینت متن مورد استفاده قرار گیرد تا بالاترین عملکرد خود را بروز دهد.

کارتریج تونر برادر Brother TN-240BK  به طور خاص در پرینترهای مدل HL-3040CN، HL-3070CW، DCP-9010CN، MFC-9120CN و MFC-9320CW برادر می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در این پرینترها از عملکرد بالایی برخوردار است.

کارتریج تونر برادر TN-240BK توانایی چاپ بر روی انواع کاغذها را دارد اما بهتر است که برای پرینت متن بر روی کاغذ A4 از آن بهره ببرید.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد کارتریج تونر فابریک و فرق تونر و کارتریج، با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-240BK





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی