لپ تاپ لنوو LENOVO IdeaPad 330-E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Celeron N4000
سرعت پردازنده: 2.0Ghz
ظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: Intel HD Share 620

معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 330-U یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت لنوو است که به منظور انجام کارهای روزمره مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم، اجرای نرم افزارهای معمولی مانند آفیس و بازی های سبک ارائه شده است.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

کیفیت ساخت مطلوب و مجهز بودن به پورت های ورودی و خروجی تقریبا کامل شامل پورت های HDMI، LAN، USB 2.0، USB 3.0 و USB Type-C از جمله ویژگی های لپ تاپ لنوو LENOVO IdeaPad 330-E به حساب می آیند.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

لب تاپ لنوو IdeaPad 330-E با وزن 2.2 کیلوگرم و در دو رنگ مشکی و خاکستری در بازار ایران موجود است. در هر دو مدل مشکی و خاکستری، صفحه کلید و تاچ پد به رنگ نقره ای و غیر هم رنگ با بدنه طراحی شده که باعث شده تا ظاهر این لپ تاپ دچار یکنواختی نشود.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

جنس بدنه لپ تاب لنوو IdeaPad 330-E از پلاستیک است که البته بیشتر به لپ تاپ های رده بالای فلزی شباهت دارد. در سمت راست بدنه DVD رایتر و در سمت چپ آن پورت های ورودی و خروجی تعبیه شده است.

از جمله ویژگی های پرکاربرد در طراحی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E می توان به قابلیت باز شدن لولاهای آن تا 180 درجه اشاره کرد.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-E

لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFTLCD  مجهز است که توانایی نمایش تصاویر و فیلم ها را با کیفیت HD دارد.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-E

صفحه نمایش لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad 330-E از نوع مات می باشد و از قابلیت ضد انعکاسی نور محیط بهره می برد. این ویژگی باعث می شود تا در محیط های روشن انعکاس نور بر روی صفحه نمایش تأثیر گذار نباشد و بتوان تصاویر را با همان کیفیت اصلی مشاهده کرد.

دو بلندگوی داخلی با توان 2 وات برای لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-U تعبیه شده که از فناوری دالبی استریو پشتیبانی می کنند. می توان گفت که این بلندگوها صدای مورد نیاز برای تماشای فیلم را در یک اتاق کوچک به خوبی تامین می کنند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-E

اگر مدت زمان زیادی را در هنگام کار با لپ تاپ به تایپ کردن می گذرانید، لپ تاپ لنوو ایدیاپد 330-U می تواند به کارتان بیاید. چرا که از کلیدهایی با فاصله مناسب برخوردار است و تایپ با آن به شکلی سریع و با خطای کم صورت می گیرد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-E

شاید تنها نقطه ضعف کیبورد لپ تاپ  IdeaPad 330-U لنوومجهز نبودن آن به نور پس زمینه باشد که استفاده از آن را در محیط های کم نور سخت می کند.

تاچ پد به کار رفته در لپ تاپ ایدیاپد 330نیز از میزان حساسیت قابل قبولی بهره برده و به قابلیت پشتیبانی از فرمان های چند لمسی مجهز است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

این لپ تاپ لنوو آیدیاپد ازسخت افزاری مناسب جهت انجام برنامه های سبک و کارهای روزمره برخوردار است و یکی از مناسب ترین لپ تاپ های میان رده به منظور کاربری های عادی است.

پردازنده مرکزی این لپ تاپ لنوو ساخت اینتل و از مدل Celeron N4000 می باشد که از سرعتی در حدود 2 گیگاهرتز و حافظه کشی با ظرفیت 4 مگابایت بهره می برد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ لنوو 330-U باید به پردازنده گرافیکی آن اشاره کنیم که از سری پردازنده های HD 620 ساخت اینتل می باشد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-E

لازم به ذکر است که این پردازنده گرافیکی از نوع Share است و از حافظه اختصاصی برخوردار نیست. لپ تاپ IdeaPad 330-U به یک رم DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایتی و یک هارد 1 ترابایتی مجهز می باشد.

باتری به کار رفته در لپ تاپ لنوو330-U  دو سلولی است و قادر به تامین انرژی لپ تاپ تا 5.5 ساعت استفاده مداوم می باشد.

لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad 330-E

از دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو LENOVO IdeaPad 330-E می توان به مجهز بودن آن به کارت خوان، وب کم، بلوتوث و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad 330-E

در جمع بندی لپ تاپ 15 اینچی لنوو باید بگوییم که اگر به دنبال یک لپ تاپ مقرون به صرفه و اقتصادی برای استفاده های شخصی در اداره یا محل تحصیل خود هستید، این لپ تاپ انتخابی ایده آل برای شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد در مورد افزایش طول عمر باتری لپ تاپ و همچنین دریافت قیمت و خرید لپ تاپ لنوو ایدیاپد 330 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

330-E-LENOVO-IdeaPad-1-لپ-تاپ-لنوو

 





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 20 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی