صندلی مدیریتی راما Rama M601
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی مدیریتی راما M601

رنگ: قرمز، قهوه ای
دسته: ثابت، نیمدایره
روکش: چرم

معرفی صندلی مدیریتی راما M601

صندلی مدیریتی نوعی از صندلی است که ابعاد بسیار بزرگتری در مقایسه با دیگر صندلی ها برخوردار است. این صندلی ها که از نوع گردان می باشند، برای استفاده مدیران ادارات و شرکت ها و دفاتر اداری ارائه شده اند.

صندلی های مدیریتی متنوعی در بازار موجود است که از میان آنها می توان به صندلی مدیریتی راما Rama M601 محصول شرکت ایرانی راما چوب اشاره کرد.

شرکت راما چوب یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی و تولید صندلی انتظار، صندلی کنفرانسی، صندلی مدیریتی و دیگر مبلمان اداری می باشد.

این صندلی در رنگ های قرمز و قهوه ای عرضه شده و از طراحی ارگونومیک و مناسبی بهره می برد.

معرفی صندلی مدیریتی راما M601

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Rama M601

صندلی مدیریتی راما M601 از طراحی ظاهری ساده اما شیکی برخوردار است. دسته های آن به شکل نیم دایره و ثابت طراحی شده اند و دست ها در هنگام نشستن به راحتی بر روی آنها قرار می گیرد.

اما قسمتی که شاید در نگاه اول به صندلی مدیریتیRama M601 جلب توجه کند، برآمدگی موجود بر روی پشتی آن است. این برآمدگی فضای گودی کمر را به خوبی پوشش داده و باعث صحیح قرار گرفتن کمر در هنگام نشستن می شود.

پشتی این صندلی اداری دارای انحنای قوس کمر نیز هست و یک خمیدگی به سمت داخل در بخش بالایی آن دیده می شود. این قسمت که محل قرارگیری سر است، باعث می شود تا سر، گردن و شانه ها در نشستن های طولانی مدت بر روی صندلی مدیریتی چرخ دار راما M601 دچار خستگی و ناراحتی نشوند.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Rama M601

صندلی مدیریتی راما Rama M601

صندلی اداری راما M601 به جک تنظیم ارتفاع مجهز است و به شما اجازه می دهد تا ارتفاع صندلی را متناسب با شرایط خود کم یا زیاد کنید.

این صندلی مدیریتی همچنین دارای پنج پایه است که به چرخ هایی از جنس پلاستیک مرغوب متصل هستند. چرخ های صندلی مدیریتی راما از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و وزن زیاد برخوردارند و امکان حرکت راحت و نرم صندلی را فراهم می آورند.

جنس روکش صندلی راما M601 از چرم با کیفیت است و در صورت نشستن به مدت طولانی باعث تعریق و ایجاد ناراحتی برای شما نمی شود.

صندلی مدیریتی چرمی راما M601 یکی از صندلی های مناسب برای مدیرانی است که ساعاتی طولانی از روز خود را در پشت میز محل کار سپری می کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید صندلی مدیریتی راما Rama M601 را کسب نمایید.

صندلی مدیریتی راما Rama M601





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 20 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی