پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Enterprise M551dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M551dn

چاپ: سیاه سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 33 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 33 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
مواد مصرفی: 
HP 507A

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Enterprise M551dn

چاپگر اچ پی Enterprise M551dn یکی از پرینترهای لیزری شرکت HP است که از قابلیت چاپ یک رو و دو رو اتوماتیک به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی برخوردار می باشد.

گنجایش بالای کاغذ، پشتیبانی از تونر کارتریج های با کیفیت و دارای ظرفیت چاپ بالا و سرعت مطلوب در چاپ متوالی از جمله ویژگی هایی به شمار می آیند که باعث شده تا پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M551dn برای استفاده های در حجم متوسط و بالا در منازل و محیط های اداری و تجاری انتخاب مناسبی باشد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Enterprise M551dn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Enterprise M551dn

کیفیت بالای چاپ یکی از مشخصات پرینتر لیزری رنگی اچ پی M551dn محسوب می شود. رزولوشن چاپ این پرینتر در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید برابر با 1200*1200 dpi است.

از این جهت تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Enterprise M551dn از وضوح، شفافیت و خوانایی قابل قبولی برخوردارند. البته پیشنهاد می شود تا از این پرینتر لیزری بیشتر برای چاپ متن استفاده شود.

از پرینتر اچ پی مدل HP M551dn می توان برای چاپ 75000 برگ در ماه بهره برد که برای مشاغلی که زیاد با پرینت سروکار دارند، میزان قابل توجهی است.

البته از جانب شرکت HP میزان کارکرد ماهیانه مناسب با پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Enterprise 500 color M551dn، بین 1500 تا 5000 چاپ اعلام شده و بهتر است برای دستیابی به بهترین کیفیت چاپ و جلوگیری از کاهش طول عمر دستگاه به همین میزان از این دستگاه بهره ببرید.

در رابطه با سرعت چاپ متوالی پرینتر لیزری اچ پی HP باید بگوییم که این پرینتر از سرعتی برابر با 33 برگ در دقیقه در چاپ رنگی و سیاه و سفید اسناد برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Enterprise M551dn

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Enterprise M551dn

کارتریج های با کیفیت و با ظرفیت بالا، یکی از ویژگی های پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Enterprise M551dn به حساب می آیند. در پرینتر HP M551dn از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی در مدل HP 507A استفاده شده است.

ظرفیت کارتریج مشکی این مدل 5500 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن 6000 برگ می باشد که میزان بسیار قابل توجهی است.

شما حتی می توانید از کارتریج مشکی سری HP 507X نیز در پرینتر لیزری HP Enterprise M551dn استفاده کنید که ظرفیتی معادل با چاپ 11000 برگ دارد. پرینتر M551dn دارای دو سینی کاغذ، هر یک با گنجایش قرارگیری 500 برگ و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Enterprise M551dn

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Enterprise M551dn

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Enterprise M551dn به یک پردازنده 800 مگاهرتزی و حافظه 1 گیگابایتی مجهز می باشد که باعث عملکرد سریع و روان دستگاه در اجرای فرمان های پرینت شده است.

یکی از ویژگی های پرکاربرد پرینتر لیزری رنگی تک کاره HP M551dn سازگار بودن آن با فناوری های HP ePrint و Mopria می باشد.

حداکثر اندازه کاغذ ورودی به پرینتر تک کاره اچ پی HP M551dn برابر با اندازه کاغذ A4 می باشد و می توان از انواع کاغذهای نازک، سربرگ دار، بازیافتی، ضخیم، براق، رنگی، شفاف، برچسب دار و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی در آن استفاده کرد.

این تکنولوژی ها به شما این امکان را می دهند تا بتوانید از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، از طریق کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت فرمان پرینت اسناد مورد نظر خود را صادر کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این خدمات، ابتدا باید پرینتر خود را در این سرویس ها ثبت نمایید. چاپگر لیزری اچ پی HP M551dn قابلیت استفاده در شبکه کابلی را دارد و می توان از آن در کارهای گروهی با حجم کاری بالا بهره برد.

کارشناسان ایده برتر پارسیان در واحد فروش از طریق شماره تماس 73027-021 آماده راهنمایی شما در زمینه کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر لیزری HP M551dn هستند.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Enterprise M551dn





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 20 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی