پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Value
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی Value

حداکثر سرعت چاپ: 20 تا 150 میلی‌ متر
ضخامت چاپ: 0.4 تا 0.6 میلیمتر 

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Value

در معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Value می توان گفت که از جمله محصولات با کیفیت کمپانی وینبو که توانسته با فناوری خاص خود، 3D Printer زیبا و با کیفیت را تولید و به بازار عرضه کند.

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Value

به طور کلی با استفاده از پرینتر سه بعدی وینبو مدل Winbo Value، تنها با یک دستور شکل مورد نظر به این پرینتر در کمترین زمان ممکن، یک محصول بدون نقص را به شما تحویل می دهد.

قابلیت و مشخصات فنی چاپگر سه بعدی Winbo Value

چاپگر سه بعدی وینبو Winbo Value با وزنی معادل 28 کیلوگرم، نسبتا سبک بوده و می توانید از آن در هر جایی بهره ببرید.

در این پرینتر 3 بعدی وینبو Winbo Value، خود دستگاه قادر است تا مقیاس را به صورت خودکار تعیین کند.

همچنین ویژگی Filament run-out Detection در پرینتر وینبو Winbo Value، به شما کمک می کند تا از اتمام فیلامنت دستگاه با خبر شده و بتوانید آن را با یک فیلامنت جدید جایگزین کنید. 

قابلیت و مشخصات فنی چاپگر سه بعدی Winbo Value

در چاپگر سه بعدی وینبو Winbo Value وجود WIFI و قابلیت پرینت از روی میکرو اس دی نیز از دیگر گزینه های قابل دسترس  شما خواهد بود.

با استفاده از پرینتر سه بعدی وینبو مدل Winbo Value، می توانید با آزادی بی سابقه به طراحی و تولید محصول مورد نظر خود بپردازید.

این پرینتر سه بعدی، به سادگی تمام فرمان های کنترلی دستگاه را مدیریت می کند و اطلاعات مفیدی از قبیل دما، زمان تقریبی پرینت و سرعت پرینت را در آن مشاهده کنید.

 چاپگر سه بعدی Winbo Value دارای یک فیدر فوق العاده است و طراحی فاصله فیدر تا نازل، پرینتر با کیفیتی را تداعی می کند که این دستگاه از بهترین نمونه های بازار محسوب می شود. 

تری دی پرینتر وینبو Winbo Value دارای کیفیت پرینت با ضخامت لایه های 0.06 میلی متر و سرعت پرینت آن نیز 200 میلی متر بر ثانیه است.

اکسترودر پرینتر سه بعدی Value، با استفاده از تست های متوالی و بلند مدت به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان گرفتگی نازل و یا نشت مواد در آن وجود داشته باشد.

فرآیند گذاشتن لایه های مواد و جامد کردن آن ها توسط یک نازل انجام می گیرد که پرینتر سه بعدی وینبو Value، دارای دو نازل است که قطر نازل حدودا 0.4 میلی متر است و دمای نازل بین 0 تا 240 درجه است.

لایه های قرار گرفته بر روی هم معمولا از رشته های سازگار فلامینت ، PETG و PLA است.

حداکثر سایز قابل چاپ کالا و محصولات در این پرینتر سه بعدی صنعتیدر اندازه های  200*205*245 میلیمتر است پس می توانید برای چاپ قطعات بزرگ و کوچک مانند قطعات خودرو از این دستگاه استفاده کنید.

قابلیت و مشخصات فنی چاپگر سه بعدی Winbo Value

پرینتر سه بعدی به افزایش انعطاف پذیری در جریان تولید کمک می کند و هزینه های صنعتی را تا حد ممکن کاهش می دهد.

سرعت پرینت پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Value چیزی بین 20 تا 150میلیمتر است که، بدون هیچ گونه محدودیتی به تولید قطعات در تیراژ بالا می پردازد.

برای یافتن پاسخ سوالاتی از قبیل پرینتر سه بعدی چیست و پرینتر سه بعدی چگونه کار می کند می توانید به قسمت مقاله های سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Value

پرینتر سه بعدی صنعتی وینبو Winbo Value، محصولی شکیل و زیبا با طراحی چشمگیر و کیفیت بالا است که توجه هر بیننده ای را در برخورد اول به خود جلب می کند. جذابیت  پرینتر سه بعدی Value باعث رضایت بسیاری از کاربران شده است.

این پرینتر سه بعدی وینبو در زمینه رقابت با سایر پرینترها در جایگاه بالاتری قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال یک پرینتر مناسب از همه نظر می گردید پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Value، را فراموش نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی وینبو مدل Value و یا دریافت قیمت و خرید پرینتر های سه بعدی می توانید با واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Value





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 20 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی