لپ تاپ لنوو LENOVO IdeaPad 330-FA
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i3 8130U
سرعت پردازنده: 2.2 Ghz
ظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: Intel UHD Share 620

معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA

اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی برای انجام کارهای عادی و روزمره هستید، می توانید بر روی لپ تاپ لنوو LENOVO IdeaPad 330-FA حساب باز کنید.

معرفی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA

لب تاپ لنوو IdeaPad 330-FA در ابعاد 378*260*22.9 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم عرضه شده و می توان گفت از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است. از این جهت لپ تاب لنوو IdeaPad 330-FA برای استفاده های شخصی در محل کار یا تحصیل مناسب می باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA

لب تاب لنوو IdeaPad 330-FA در دو رنگ مشکی و خاکستری ارائه شده و از کیفیت ساخت و طراحی ظاهری مطلوبی بهره می برد.

با اینکه جنس بدنه این لپ تاپ  از پلاستیک است، اما ظاهر یک لپ تاپ فلزی و رده بالا را یادآور می شود. لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA در مقابل آسیب های احتمالی در حمل مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا خراشیدگی استحکام بالایی دارد و می توان برای سال ها از آن استفاده کرد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA

در دو سمت بدنه لب تاپ Lenovo IdeaPad 330-FA پورت های ورودی و خروجی و درایو نوری DVD-RW تعبیه شده است.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-FA

لپ تاب Lenovo IdeaPad 330-FA یکی از لپ تاپ های میان رده لنوو محسوب می شود. لپ تاپ های در این رده، از صفحه نمایش های چندان حرفه ای برخوردار نیستند و بیشتر برای انجام کارهای روزانه مانند مرور صفحات وب و تماشای فیلم با کیفیت معمولی مناسب هستند.

این لپ تاپ لنوو آیدیاپد نیز از این قاعده مستثنی نیست و از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT LCD بهره می برد. از جمله ویژگی های این صفحه نمایش می توان به مجهز بودن آن به نور پس زمینه LED و و مات بودن آن اشاره کرد.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-FA

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad 330-FA از 2 بلندگوی مجهز به تکنولوژی دالبی آئودیو بهره می برد. توان این بلندگوها برابر با 2 وات است و صدایی با قدرت و وضوح نسبتا بالایی را به شما ارائه می دهد.

مشخصات صفحه نمایش و بلندگوهای این لپ تاپ به گونه ای است که شما می توانید از لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-FA به منظور تماشای فیلم در اتاق های کوچک بهره ببرید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-FA

کیبورد لپ تاپ IdeaPad 330-FA برای کسانی که مدت زمان زیادی از طول روز را به تایپ با لپ تاپ می گذرانند، کاملا مناسب است.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-FA

کلیدهای این کیبورد به صورت مستقل و با فاصله از یکدیگر طراحی شده اند و فضای مناسب برای تایپ سریع و با دقت بیشتر را برای شما فراهم می کنند.

تاچ پد لپ تاپ IdeaPad 330-FA از ابعاد و میزان حساسیت خوبی برخوردار است و از چند فرمان به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. در مجموع تاچ پد چند لمسی و کیبورد جزیره ای لپ تاپ ایدیا پد 330 کار با آن را برای شما ساده می کند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA

در لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 330-FA از یک باتری 2 سلولی از نوع لیتیوم یونی استفاده شده است. این باتری برای انجام کارهای روزمره مناسب می باشد و انرژی مورد نیاز لپ تاپ برای روشن ماندن به مدت 5.5 ساعت را تامین می نماید.

از لحاظ سخت افزاری باید بگوییم که لپ تاپ ایدیاپد 330 از یک پردازنده مرکزی Core i3 و از سری نسل هشتم پردازنده های ساخت اینتل مدل 8130U بهره می برد. فرکانس این پردازنده 2.2 گیگاهرتز بوده و به 4 مگابایت حافظه کش مجهز است.

پردازنده به کار رفته در لپ تاپ Lenovo IdeaPad 330-FA از قدرت پردازشی نسبتا مناسبی برخوردار است و می توان با آن برنامه های سبک و عادی مانند آفیس را به راحتی اجرا کرد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو IdeaPad 330-FA

در لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad 330-FA یک حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و یک هارد دیسک 1 ترابایتی با سرعت 5400 دور در دقیقه استفاده شده که عملکرد سریع و روان لپ تاپ در کار با ویندوز و کاربری های عادی را تضمین می کنند.

پردازنده گرافیکی لپ تاپ لنوو IdeaPad 330 نیز ساخت اینتل و از نوع UHD Share 620 می باشد و فاقد حافظه اختصاصی به صورت مجزا است. از این جهت باید گفت که از این لپ تاپ 15 اینچی لنوو نباید انتظار اجرای بازی های گرافیکی و سنگین را داشت.

لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad 330-FA

لپ تاپ لنوو LENOVO IdeaPad 330-FA از لحاظ پورت های ورودی و خروجی در وضعیت خوبی قرار دارد. بر روی بدنه این لپ تاپ پورت های HDMI، USB 2.0، USB 3.0، LAN، کارت خوان و پورت USB Type-C تعبیه شده و به راحتی می توان انواع دستگاه های دیجیتال را به این لپ تاپ متصل کرد.

لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad 330-FA

از دیگر امکانات لپ تاپ IdeaPad 330-FA می توان به پشتیبانی آن از شبکه بی سیم وای فای و برخورداری از وب کم و بلوتوث اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش طول عمر باتری لپ تاپ و همچنین دریافت قیمت و خرید لپ تاپ لنوو ایدیاپد 330 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad 330-FA





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 22 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی