لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541NA-E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس X541NA-E

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Celeron 3350
سرعت پردازنده: 2.0 GHz
ظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR3
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: 500 گیگابایت
پردازنده گرافیکی: Intel HD Share 500

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E

اگر به دنبال یک لپ تاپ خوش ساخت و زیبا برای انجام استفاده های روزمره در خانه یا محل کار خود هستید، لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541NA-E می تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

این محصول یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت ایسوس به حساب می آید که با 2 کیلوگرم وزن و در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. از لپ تاپ ایسوس مدل Asus X541NA-E می توان به منظور اجرای برنامه های سبک و عادی بهره برد.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E  

لب تاپ ایسوس ویوو بوک X541NA-E دارای ابعاد 381.4*251.5*27.6 میلی متر می باشد و برای حمل و جابجایی آن با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

جنس بدنه لپ تاب ایسوس X541NA-E از پلاستیک است اما از کیفیتی عالی برخوردار بوده و در مقابل آسیب های احتمالی در حمل مانند ضربه، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم کاملا مقاوم می باشد.

کیبورد و تاچ پد در این مدل از لپ تاپ های ایسوس با بدنه مشکی، به صورت غیر هم رنگ با بدنه و در رنگ نقره ای طراحی شده که جلوه ای زیبا به آن بخشیده است.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook X541NA-E

یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسل برای لپ تاپ ایسوس X541NA-E در نظر گرفته شده که لذت تماشای فیلم و تصاویر را با کیفیت فول اچ دی برای شما به ارمغان می آورد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که صفحه نمایش لپ تاپ 15 اینچی ایسوس Asus X541NA-E از روکشی براق بهره می برد و ممکن است انعکاس تصاویر و نور محیط بر روی آن قابل مشاهده باشد.

در لب تاپ ایسوس Asus X541NA-E از بلندگوهای سری W بهره برده شده که از قابلیت پخش صدا به صورت استریو برخوردارند. در این بلندگوها برای پخش صدا از تکنولوژی SonicMaster ایسوس استفاده شده که باعث می شود تا این اسپیکر صدایی با قدرت و کیفیت مطلوبی را به شما ارائه دهند.

صفحه نمایش و بلندگوهای لب تاپ ایسوس Asus X541NA-E کاملا برای تماشای فیلم در محیط های کوچک مناسب بوده و می توان از این لپ تاپ برای کاربری مالتی مدیا نیز بهره برد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook X541NA-E

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook X541NA-E

کیبورد لپ تاپ X541NA-E به اندازه کافی بزرگ هستند و گوشه های آن ها دارای کمی انحنا است. این نوع طراحی باعث شده تا لپ تاپ ویووبوک ایسوس مدل X541NA-E هم جلوه ای خاص و زیبا داشته باشد و هم تایپ با آن بسیار آسان و با دقت بالا انجام شود.

در مورد تاچ پد لپ تاپ X541NA-E باید بگوییم که این تاچ پد به صورت یک تکه طراحی شده و کلیدهای کلیک راست و چپ در زیر آن قرار گرفته اند.

از جمله قابلیت های تاچ پد لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E می توان به پشتیبانی آن از فرمان های چند لمسی اشاره کرد که باعث سریع تر انجام شدن کار با آن می شود.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook X541NA-E

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E

در لپ تاپ ایسوس Asus X541NA-E از یک باتری لیتیوم یونی و 3 سلولی بهره برده شده که میزان شارژ کامل آن برای روشن نگه داشتن لپ تاپ تا 5 ساعت کفایت می کند.

لب تاپ ایسوس X541NA-E دارای یک هارد 500 گیگابایتی با سرعت 5400 دور در دقیقه است که به عملکرد روان سیستم عامل ویندوز و نصب برنامه های ساده کمک زیادی می کند.

از دیگر مشخصات سخت افزار به کار رفته در لپ تاب ایسوس Asus X541NA-E باید به پردازنده آن اشاره کنیم که از سری پردازنده های Celeron ساخت اینتل مدل 3350 بوده و دارای سرعتی حدود 2 گیگاهرتز و حافظه کشی به میزان 2 مگابایت است.

این پردازنده قدرت اجرای پردازش های سبک و پشتیبانی از برنامه های عادی و روزمره را به خوبی دار. شرکت ایسوس در لپ تاپ مدل X541NA-E از پردازنده گرافیکی ساخت اینتل در مدل HD Share 500 بهره برده که فاقد حافظه اختصاصی مجزاست.

لپ تاپ ایسوس X541NA-E به یک حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 نیز مجهز است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم، عملکردی روان و سریع در استفاده های عادی از لپ تاپ را در اختیار شما می گذارند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook X541NA-E

لپ تاپ ایسوسAsus VivoBook X541NA-E 

از دیگر امکانات لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541NA-E می توان به مجهز بودن آن به وب کم، بلوتوث، کارت خوان، پورت مخصوص استفاده در شبکه Ethernet و پشتیبانی از شبکه وای فای اشاره کرد.

این لپ تاپ دارای پورت های دیگری شامل VGA، HDMI، USB 2.0، USB 3.0 و USB Type-C نیز می باشد اما به درایو نوری مجهز نیست.

برای دریافت قیمت و خرید لپ تاپ با شماره 73027-021 تماس بگیرید و به سایت ایده برتر مر اجعه کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541NA-E





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی