مبل تک نفره اجلاس کامپی سیستم CompySystem Ejlas
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مبل تک نفره کامپی سیستم مدل اجلاس

جنس رویه: چرم
دسته: ثابت
جنس پایه: فلز

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم Ejlas

مبل تک نفره اجلاس یکی از محصولات شرکت ایرانی کامپی سیستم می باشد که برای استفاده در ادارات، شرکت ها، کارخانجات و دفاتر مدیریتی محیط های دانشگاهی و آموزشگاهی ارائه شده است.

شرکت کامپی سیستم مبل تک نفره اجلاس را در ابعاد 95 سانتی متر طول، 75 سانتی متر عرض، 74 سانتی متر ارتفاع، 41 سانتی متر ارتفاع تا کف و 53 سانتی متر عمق و در رنگ بندی متنوع به بازار عرضه کرده است.

با توجه به ابعاد مبل تک نفره اجلاس کامپی سیستم CompySystem Ejlas می توان گفت که این مبل اداری برای استفاده در اتاق های نسبتا بزرگ مناسب می باشد.

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم Ejlas

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره CompySystem Ejlas

راحتی مبل مورد استفاده در محل کار یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب مبلمان برای کسانی است که مدت زمان زیادی از روز خود را در محل کار می گذرانند.

در ساخت مبل تک نفره راحتی اجلاس از چرم مرغوب برای رویه استفاده شده که باعث می شود تا در هنگام نشستن بر روی آن حس راحتی به شما القا شود.

جنس پایه ها و فریم تعبیه شده دور مبل تک نفره چرمی CompySystem Ejlas نیز از فلز است و از استحکام و دوام بالایی در تحمل وزن زیاد یا آسیب هایی مانند ضربه برخوردار است.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره CompySystem Ejlas

مبل تک نفره اجلاس کامپی سیستم CompySystem Ejlas

علاوه بر راحتی، دیگر فاکتور مهم در انتخاب مبلمان اداری، طراحی ظاهری آن است. انتخاب یک مبلمان اداری زیبا و مناسب با دکوراسیون اتاق می تواند باعث شخصیت بخشیدن به محل کار شما شود.

مبل تک نفره اجلاس کامپی سیستم CompySystem Ejlas از طراحی زیبا و متفاوتی بهره می برد. دسته های آن دارای عرض زیادی هستند و از سطح اتکای مناسبی برای قرار دادن دست ها بر روی آن ها بهره می برند.

دور تا دور بدنه مبل تک نفره اداری مدل اجلاس یک فریم فلزی تعبیه شده که جلوه ای خاص و متفاوت به این مبل تک نفرهبخشیده است.

پشتی و دسته های بزرگ مبل تک نفره کامپی سیستم به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی تمام فضای اطراف بدن را پوشش داده و به راحت تر نشستن شما بر روی مبل کمک می کنند.

شما می توانید برای اطلاع دقیق از ویژگی ها، قیمت و نحوه خرید مبل تک نفره اجلاس کامپی سیستم با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

مبل تک نفره اجلاس کامپی سیستم CompySystem Ejlas





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی