پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M280nw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M280nw

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن
سرعت چاپ سیاه و سفید: 21 برگ / رنگی: 21 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M280nw

استفاده از پرینتر چند کاره هم باعث اشغال فضای کمتری از محل کار شما می شود و هم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. چرا که شما با تهیه یک دستگاه، امکانات و قابلیت های چند دستگاه را به صورت یکجا در اختیار خواهید داشت.

پرینتر لیزری اچ پی M280nw یکی از پرینترهای سه کاره محصول شرکت HP است که از امکان پرینت، کپی و اسکن برخوردار است.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M280nw

در خصوص معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M280nw در دسته پرینتر لیزری جای دارد و می توان از آن برای چاپ سیاه و سفید و رنگی اسناد بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M280nw

 پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M280nw علاوه بر قابلیت استفاده در شبکه کابلی، از تمام فناوری های اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند.

این پرینتر لیزری سه کاره به وای فای مستقیم مجهز است که شما می توانید با استفاده از آن انواع گوشی و تبلت و در حالت کلی هر دستگاه مجهز به وای فای را به آن متصل کنید.

علاوه بر این چاپگر لیزری اچ پی M280nw با فناوری های HP ePrint و Apple AirPrint سازگار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M280nw

شما می توانید با ثبت پرینتر لیزری سه کاره رنگی مدل HP MFP M280nw در این سرویس ها از قابلیت صدور فرمان پرینت از طریق اینترنت برخوردار شوید.

در این حالت دیگر نیازی نیست که حتماً در کنار چاپگر لیزری اچ پی HP M280nw حضور داشته باشید و به عنوان مثال می توانید از خانه با این پرینتر در محل کار خود کار کنید.

از قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M280nw می توان به سرعت 21 برگ در دقیقه از اسناد اشاره کرد و برای ارائه اولین پرینت به کمتر از 10.7 ثانیه زمان نیاز دارد.

لازم به ذکر است که رزولوشن چاپ پرینتر  لیزری اچ پیM280nw برابر با 600*600 dpi می باشد. از این جهت می توان گفت که پرینتر لیزری رنگی اچ پی M280nw برای استفاده در منازل یا ادارات و شرکت هایی که حجم کاری چندان بالایی ندارند، مناسب است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M280nw

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر اچ پی HP Pro MFP M280nw از کارتریج های مدل HP 203A پشتیبانی می کند.

در پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro MFP M280nw یک کارتریج مشکی با ظرفیت 1400 برگ و سه کارتریج رنگی هر کدام با ظرفیت 1300 برگ به کار رفته است.

توجه داشته باشید که کارتریج رنگی استارتر پرینتر ممکن است ظرفیت کمتری داشته باشد. در صورت نیاز به کارتریج هایی با ظرفیت بالاتر می توانید از کارتریج های HP 203X در چاپگر اچ پی HP M280nw بهره ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M280nw

ظرفیت کارتریج مشکی پرینتر چند کاره اچ پیHP M280nw معادل 3200 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن 2500 برگ است. باید به این نکته دقت کنید که در پرینتر اچ پی M280nw تنها از کارتریج های ساخت HP مجاز به استفاده هستید. در غیر این صورت ممکن است به عملکرد و کیفیت چاپ دستگاه لطمه وارد شود.

پرینتر سیاه و سفید اچ پی M280nw دارای سینی کاغذ به ظرفیت 250 برگ و منبع تغذیه خودکار (ADF) به ظرفیت 50 برگ می باشد و از انواع کاغذ معمولی، ضخیم، رنگی، براق، برچسب و پاکت نامه می توانید به عنوان کاغذ ورودی به آن استفاده کنید.

البته حداکثر سایز کاغذ ورودی به چاپگر سه کاره اچ پی M280nw  باید معادل با اندازه کاغذ A4 باشد.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M280nw

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M280nw علاوه بر پرینت از امکان کپی با سرعت 21 کپی در دقیقه با رزولوشن 600 dpi نیز برخوردار است.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M280nw

همچنینپرینتر لیزری اچ پی HP M280nw به یک اسکنر تخت با قابلیت اسکن سیاه و سفید و رنگی اسناد با رزولوشن 1200 dpi مجهز می باشد که با استفاده از آن می توانید به اسکن اسناد و ذخیره فایل خروجی بر روی کامپیوتر یا حافظه USB بپردازید یا فایل اسکن شده را به صورت مستقیم از طریق ایمیل به این پرینتر ارسال کنید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید خرید پرینتر لیزری با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M280nw





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی