پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon LBP351x
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن LBP351x

چاپ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 55 برگ در دقیقه و دو رو 36.5 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری کانن LBP351x

اگر به دنبال یک پرینتر قدرت و پر توان برای چاپ اسناد در تعداد بالا هستید، پرینتر تک کاره کانن LBP351x می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. این پرینتر لیزری از قابلیت چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو برخوردار است.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری کانن LBP351x

سرعت چاپ فوق العاده، ظرفیت بالای سینی کاغذ و کارتریج و قابلیت استفاده در شبکه از جمله مهم ترین ویژگی های چاپگر تک کاره لیزری کانن LBP351x به شمار می آیند.

پرینتر لیزری کانن LBP351x برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و دیگر کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و بالا مناسب می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره کانن LBP351x

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon LBP351x در حدود 29 ثانیه پس از روشن شدن، گرم شده و آماده به کار خواهد بود. این پرینتر لیزری کانن برای ارائه اولین پرینت خروجی به کمتر از 7.2 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن، سرعت چاپ متوالی آن در حالت یک رو به 55 برگ A4 در دقیقه و در حالت دو رو به 36.5 تصویر در دقیقه می رسد.

از این جهت می توان پرینتر کانن LBP351x را یکی از پرینترهای لیزری سریع در چاپ سیاه و سفید دانست. پرینتر سیاه و سفید کانن LBP351x توانایی چاپ 250000 برگ در ماه را دارد و میزان توصیه شده کارکرد ماهیانه آن بین 3000 تا 16000 پرینت است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره کانن LBP351x

شرکت کانن در ساخت پرینتر تک کاره کانن LBP351x کیفیت را فدای سرعت نکرده و در عین سریع بودن، تصاویر و متونی با کیفیت قابل قبول و خوانایی و شفافیت بالا به شما ارائه می دهد.

البته در حالت کلی بهتر است تا از پرینترهای لیزری به منظور چاپ متن استفاده شود تا بهترین کیفیت و عملکرد دستگاه را شاهد باشید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon LBP351x

شرکت کانن در چاپگر لیزری Canon LBP351x از کارتریج مشکی مدل 039 خود استفاده کرده است که ظرفیت چاپ 11000 برگ را داراست. این پرینتر با کارتریج کانن مدل 039H نیز که ظرفیتی برابر با چاپ 25000 برگ دارد، سازگار بوده و تا مدت ها شما را از تعویض کارتریج آسوده می کند.

علاوه بر ظرفیت بالای کارتریج، پرینتر سیاه و سفید لیزری Canon LBP351x گنجایش قرارگیری تعداد کاغذ بالایی را نیز دارد. سینی کاغذ این پرینتر لیزری 500 برگ و سینی چند منظوره آن 100 برگ ظرفیت دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon LBP351x

در صورت نیاز می توانید از 3 یا 4 سینی 500 برگی نیز در پرینتر کانن LBP351x استفاده کنید و خیال خود را بابت قرار دادن متوالی کاغذ در آن راحت کنید. کاغذ ورودی به پرینتر لیزری کانن مدل Canon LBP351x باید از لحاظ ابعاد، سایزی معادل با کاغذ A4 یا کوچکتر داشته باشد.

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon LBP351x

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon LBP351x از تکنولوژی های AirPrtin و Mopria پشتیبانی می کند و شما می توانید هم با استفاده از این تکنولوژی ها و هم با استفاده از اپلیکشین های کانن از طریق اینترنت و از هر جایی که هستید با دستگاه خود کار کنید.

بدین ترتیب شما می توانید به آسانی از اسناد موجود بر روی آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدی خود با استفاده از پرینتر کانن LBP351x پرینت بگیرید.

این پرینتر کانن با PCL یا زبان دستوری پرینتر نیز سازگار است و برای استفاده در شبکه در کسب و کارهای گروهی مناسب می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon LBP351x

مجهز بودن به متدهای امنیتی پیشرفته و امکان تعریف نام کاربری و رمز عبور برای کاربران، باعث می شود تا در استفاده های گروهی از پرینتر لیزری کانن LBP351x خیالتان از بابت امنیت اطلاعات راحت باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل Canon LBP351x و نحوه خرید پرینتر لیزری می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی