مبل تک نفره ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مبل تک نفره کامپی سیستم مدل ویانا

جنس رویه: چرم
دسته: ثابت
جنس پایه: فلز

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم Viana

مبلمان اداری یکی از مهم ترین آیتم های مورد استفاده در ادارات و شرکت ها به شمار می آیند که در زیباسازی اتاق محل کار شما نقش عمده ای دارند. علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و آبرومند، میزان راحتی مبل از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت ایرانی کامپی سیستم یکی از شرکت های تولید کننده مبل های تک نفره و دو نفره ادارای می باشد که از جمله محصولات خوش ساخت و با کیفیت آن می توان به مبل تک نفره ویانا اشاره کرد.

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم Viana

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره CompySystem Viana

دسته ها و پشتی مبل تک نفره ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana به صورت منحنی شکل طراحی شده اند که باعث شده تا این مبل اداری از ظاهری کلاسیک و شیک برخوردار باشد.

عرض دسته ها نسبتا زیاد است و سطح اتکای کاملا مناسبی را برای قرار دادن دست ها بر روی آن فراهم آورده است. عمق مناسب مبل تک نفره راحتی ویانا کامپی سیستم باعث شده تا فضای اطراف بدن در هنگام نشستن به طور کامل پوشش داده شود.

مبل تک نفره مدرن ویانا کامپی سیستم دارای ابعاد 88 سانتی متر طول، 73 سانتی متر عرض، 74 سانتی متر ارتفاع، 42 سانتی متر ارتفاع تا کف و 53 سانتی متر عمق می باشد و برای استفاده در انواع اتاق های اداری، شرکتی و تجاری می توان از آن بهره برد.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره CompySystem Viana

مبل تک نفره ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana

روکش مبل تک نفره ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana از جنس چرم و پایه های آن از جنس فلز هستند. می توان گفت که این مبل تک نفرهاز استحکام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و برای سال ها می توانید از آن در محل کار خود استفاده کنید.

مبل تک نفره اداری کامپی سیستم مدل ویانا با طراحی ظاهری خاص، کیفیت ساخت مطلوب و رنگ بندی متنوع خود توانسته به محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران دست یابد.

شما می توانید برای اطلاع دقیق از ویژگی ها، قیمت و نحوه خرید مبل تک نفره چرمی ویانا کامپی سیستم با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

مبل تک نفره ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی