پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF421DW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن MF421DW

قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 38 ودو رو 30.3 برگ در دقیقه

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری کانن i-SENSYS MF421DW

پرینتر کانن Canon i-SENSYS MF421DW یکی از پرینترهای لیزری شرکت کانن است که در دسته پرینترهای سه کاره قرار دارد.

این پرینتراز قابلیت های پرینت، اسکن و کپی برخوردار است و از فناوری های چاپ از راه دور پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این پرینتر کانن Canon قادر به چاپ سیاه و سفید اسناد به صورت یک رو و دو رو خواهید بود.

چاپگر سه کاره لیزری کانن i-SENSYS MF421DW برای استفاده های در حجم کم و متوسط در منازل، ادارات، شرکت ها، محیط های آموزشی و دانشگاهی و محیط های تجاری کوچک انتخاب مناسبی است.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری کانن i-SENSYS MF421DW

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن i-SENSYS MF421DW

چاپگر لیزری کانن MF421DW از تکنولوژی AirPrint برای اتصال دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS و تکنولوژی Mopria برای اتصال دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این تکنولوژی ها می توانید از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه با پرینتر خود کار کنید.

پرینتر سه کاره کانن MF421DW قابلیت استفاده از طریق کابل در شبکه را نیز داراست و برای کارهای گروهی می توان بر روی آن حساب باز کرد. علاوه بر این، شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را به صورت بدون سیم و از طریق وای فای به پرینتر کانن MF421DW متصل نمایید.

سرعت چاپ و کپی متوالی پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS MF421DW برابر با 38 برگ در دقیقه است و در عرض کمتر از 14 ثانیه از زمان روشن کردن، گرم و آماده به کار می شود.

رزولوشن پرینت و کپی پرینتر لیزری سیاه و سفید کانن MF421DW برابر با 600*600 dpi بوده و اسناد چاپ شده با آن، بخصوص متون از کیفیت و وضوح بالایی بهره می برند.

یکی از قابلیت های پرینتر چند کاره کانن MF421DW حالت «ذخیره تونر» آن است که در صورت تنظیم دستگاه بر روی این حالت، تونر و برق کمتری در هنگام کار مصرف می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن i-SENSYS MF421DW

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF421DW

سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت و با ظرفیت بالا یکی از نقاط قوت پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF421DW محسوب می شود.

در این پرینتر لیزری از کارتریج تونرهای سری 052 کانن استفاده شده که از ظرفیت چاپی معادل با 3100 برگ برخوردار می باشد. پرینتر کانن MF421DW با کارتریج های 052H نیز که از ظرفیت 9200 برگ بهره می برند، سازگار است. از این جهت می توان گفت که برای مدتی طولانی نیازی به تعویض کارتریج های پرینتر سیاه و سفید کانن MF421DW را نخواهید داشت.

پرینتر کانن MF421DW به یک سینی کاغذ 250 برگی، یک سینی چند منظوره 100 برگی و منبع تغذیه خودکار (ADF) 50 برگی مجهز است و در صورت نیاز می توانید از یک سینی اختیاری با ظرفیت 550 برگ نیز در آن بهره ببرید.

حداکثر اندازه کاغذ ورودی به پرینتر چند کاره کانن MF421DW نباید از سایز کاغذ A4 بزرگتر باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF421DW

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF421DW

اسکنر تعبیه شده برای پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF421DW از رزولوشنی معادل با 600*600 dpi بهره می برد و با استفاده از آن می توانید از اسناد خود به صورت رنگی و دو رو اسکن تهیه کنید.

این اسکنر قابلیت ذخیره فایل اسکن شده در انواع فرمت های TIFF، PDF، JPEG و PDF را داراست و می توان فایل خروجی را بر روی حافظه USB، کامپیوتر و سرویس های ابری ذخیره کرد یا از طریق ایمیل و FTP به صورت مستقیم آن را ارسال نمود.

یکی از مشخصات پرینتر چند کاره برادر MF421DW صفحه نمایش LCD بزرگ، رنگی و تمام لمسی آن است که با استفاده از آن می توانید تمام فرایند چاپ را به آسانی مدیریت کرده و تنها با چند لمس ساده تنظیمات دلخواه را بر روی سند در حال چاپ اعمال کنید.

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF421DW

برای اطلاع از قیمت پرینترهای لیزری کانن Canon و یا خرید پرینتر کانن Canon i-SENSYS MF421DW با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن نمایید.

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF421DW





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی