لیبل پرینتر دایمو DYMO LetraTag LT-100T Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل زن دایمو LT-100T Plus

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ:  12 میلی متر
نوع کاغذ: لیبل های متالیک، پلاستیکی، مغناطیسی و کاغذی
نوع برش:  دستی

معرفی پرینتر لیبل زن دایمو LT-100T Plus

لیبل پرینتر دایمو LT-100T یکی از پرینترهای مخصوص چاپ لیبل محسوب می شود. این پرینتر با وزن 640 گرمی و ابعاد 170.1*71.1*144.8 میلی متری خود در دسته پرینترهای قابل حمل جای دارد و برای استفاده در منازل و مشاغل سیار مناسب می باشد.

لیبل پرینتر دایمو DYMO LetraTag LT-100T Plus دارای یک صفحه کلید کامل است که با استفاده از آن می توانید متن مورد نظر خود را تایپ و با استفاده از این لیبل پرینتر بر روی لیبل چاپ کنید.

امکان ویرایش متن پیش از چاپ، طراحی برچسب دلخواه با استفاده از کیبورد، امکان ذخیره 9 طراحی لیبل و قابلیت پرینت در 7 حالت از جمله ویژگی های پرینتر لیبل زن دایمو LT-100T Plus به شمار می آید.

معرفی پرینتر لیبل زن دایمو LT-100T Plus

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر DYMO LT-100T Plus

کلیدهای میانبر تعبیه شده در کیبورد لیبل پرینتر دایمو LT-100T Plus به شما امکان دسترسی سریع و تنظیم ویژگی های متن مانند نوع فونت مورد استفاده، اندازه فونت و درج تاریخ در متن را می دهند. این کیبورد که شباهت زیادی به صفحه کلیدهای کامپیوتری دارد، از امکان تایپ سریع و راحت برخوردار است.

چاپگر لیبل مدل DYMO LT-100T Plus به یک نمایشگر نیز مجهز است که می توان از طریق آن متن و افکت های آن را قبل از چاپ مشاهده نمود. صفحه نمایش لیبل پرینتر DYMO LT-100T Plus از نوع LCD یک خطی است و حداکثر 13 کاراکتر را نمایش می دهد.

برچسب زن دایمو LT-100T Plus از قابلیت تایپ در 5 اندازه مختلف و اعمال افکت بر روی متن مانند بولد و ایتالیک کردن، کشیدن کادر دور متن، انداختن سایه و زیرخط برای کلمات و تایپ عمودی برخوردار است.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر DYMO LT-100T Plus

لیبل پرینتر دایمو DYMO LetraTag LT-100T Plus

مکانیزم چاپ لیبل پرینتر دایمو DYMO LetraTag LT-100T Plus به صورت حرارتی است و برای چاپ نیازی به استفاده از تونر و جوهر در آن وجود ندارد.

مواد مصرفی این چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر را لیبل های لترا تگ LetraTag تشکیل می دهند. این لیبل ها در جنس ها و رنگ های مختلفی در دسترس هستند.

شما می توانید از لیبل های مغناطیسی، متالیک، کاغذی و پلاستیکی در دستگاه لیبل پرینتر دستی دایمو DYMO LT-100T Plus استفاده کنید. تنها نکته ای که به آن باید توجه داشته باشید که عرض لیبل یا رول ورودی به لیبل زن دستی دایمو LT-100T Plus باید از 12 میلی متر کمتر باشد.

از آنجا که لیبل پرینتر حرارتی دایمو DYMO LT-100T Plus از نوع قابل حمل است، انرژی مورد نیاز آن از طریق 4 عدد باتری قلمی AA تامین می شود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید لیبل پرینتر LT-100T Plus به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لیبل پرینتر دایمو DYMO LetraTag LT-100T Plus





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 26 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی