پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP D110a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی D110a

قابلیت: پرینتر، اسکن و کپی 
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 29 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 23 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: رنگی: 4800*1200 dpi - مشکی: 600 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
Legal

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی D110a

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP D110a با طراحی جمع و جور و ظاهر زیبای خود، برای استفاده های شخصی در منازل و یا استفاده در کسب و کارهای کوچک ارائه شده است.

این پرینتر که در دسته پرینترهای رومیزی جوهر افشان قرار دارد، علاوه بر پرینت از قابلیت های اسکن و کپی نیز برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که چاپ دو رو و چاپ بدون حاشیه با پرینتر اچ پی HP D110a امکان پذیر نیست.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی D110a

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی D110a

شاید بتوان مهم ترین ویژگی چاپگر اچ پی D110a را پشتیبانی آن از فناوری ePrint دانست. تکنولوژی ePrint توسط شرکت HP ارائه شده و به این معناست که به شما اجازه می دهد تا از راه دور و از طریق اینترنت با پرینتر خود کار کنید.

برای این منظور تنها کافیست تا آدرس ایمیل اختصاص یافته به پرینتر خود از جانب HP را دریافت کرده و فایلی را که می خواهید از آن پرینت تهیه کنید، به آن آدرس ایمیل بفرستید. این ویژگی شما را قادر می سازد تا بدون حضور فیزیکی در کنار دستگاه، بتوانید از تصاویر و فایل های متنی خود بر روی گوشی، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و هر دستگاه دیگری گه قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد، پرینت بگیرید.

پرینتر سه کاره اچ پی HP D110a با سرعت 29 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید (با رزولوشن 600 dpi) و 23 برگ در دقیقه در حالت رنگی (با رزولوشن 4800*1200 dpi) از اسناد پرینت می گیرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی D110a

کیفیت و وضوح چاپ رنگی پرینتر اچ پی HP Photosmart e-All-in-One Printer D110a بسیار عالی است، هر چند از سرعت چندان بالایی برخوردار نمی باشد. از این جهت می توان گفت که چاپگر جوهر افشان اچ پی D110a برای چاپ تصاویر و عکس های رنگی بسیار مناسب می باشد.

سرعت پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی D110a در هنگام کپی معادل با 9 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 6.5 برگ در دقیقه به صورت رنگی می باشد.

با توجه به این مشخصات می توان گفت که پرینتر جوهرافشان رنگی اچ پی D110a برای کپی به میزان محدود و تک مناسب است و اگر قصد کپی به صورت متوالی دارید، بهتر است چندان روی این پرینتر حساب نکنید.

این موضوع در رابطه با ظرفیت کاغذ پرینتر چند کاره اچ پی D110a نیز که معادل با 80 برگ می باشد، صادق است و نمی توان از آن برای مصارف در حجم متوسط و بالا بهره برد.

اسکنر در این پرینتر جوهر افشان مدل HP D110a از رزولوشنی معادل با 1200*2400 dpi بهره می برد و از اسناد شما با کیفیت و وضوح بالایی اسکن می گیرد.

HP-D110a

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP D110a

شرکت اچ پی در پرینتر جوهرافشان اچ پی HP D110a از یک کارتریج مشکی و یک کارتریج رنگی مدل HP 60 استفاده کرده است. ظرفیت کارتریج مشکی برابر با 200 برگ و ظرفیت کارتریج رنگی برابر با 165 برگ می باشد.

این میزان ظرفیت کارتریج، برای مصارف پایین شخصی و خانگی مناسب است.

در صورت نیاز به تعویض کارتریج به این نکته توجه داشته باشید که کارتریج های اصل HP و سازگار با پرینتر خود را انتخاب کنید تا با افت کیفیت در چاپ مواجه نشوید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP D110a

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP D110a

برای پرینتر جوهر افشان HP D110a تنها یک پورت USB تعبیه شده و درگاه اترنت برای آن در نظر گرفته نشده است. بنابراین نمی توان از این پرینتر به صورت باسیم در شبکه استفاده کرد.

البته قابلیت های اتصال بی سیمی که این پرینتر از آنها پشتیبانی می کند و در بخش های قبل به آن اشاره کردیم، جای نگرانی خاصی را برای اتصال دستگاه موردنظر شما به آن باقی نمی گذارد و به راحتی می توانید گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ خود را به آن متصل کنید. همچنین پرینتر اچ پی D110a به وای فای مستقیم نیز مجهز است.

برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP D110a با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP D110a





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 29 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی