مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مبل اداری تک نفره پالیز

جنس رویه: چرم
دسته: ثابت
جنس پایه: فلز

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم پالیز

یکی از لوازم و وسایل مهم در ساختمان ها و محیط های اداری و شرکتی، مبلمان اداری است که اگر از نوع مرغوب آن باشد هم باعث آسایش و راحتی کارکنان و هم باعث جذب مشتری می شود.

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم پالیز

از این رو باید در انتخاب مبلمان اداری مورد استفاده در محل کار خود نهایت دقت را داشته باشید تا از طراحی ظاهری و کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

مبل های تک نفره و دو نفره مختلفی در بازار موجود است که از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین آن ها می توان به مبل اداری تک نفره پالیز محصول شرکت کامپی سیستم اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم

شرکت کامپی سیستم، مبل تک نفره پالیز را در رنگ بندی متنوع و در ابعاد 88 سانتی متر طول، 78 سانتی متر عرض، 85 سانتی متر ارتفاع، 42 سانتی متر ارتفاع تا کف و 56 سانتی متر عمق به بازار عرضه کرده است.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم

این مبل تک نفره برای استفاده در ادارات، شرکت های خصوصی و دولتی، سازمان ها و دفاتر اداری و اتاق های مدیریتی کارخانجات و محیط های تجاری کاملا مناسب می باشد.

پایه های مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz از جنس فلز بوده و به شکل متصل به فریم دور مبل طراحی شده است. این فریم فلزی که دور تا دور مبل بر روی بدنه کشیده شده و از لبه های بدنه فاصله دارد، باعث شده تا مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم از ظاهری متفاوت و زیبا بهره مند شود.

مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz

روکش به کار رفته در مبل تک نفره راحتی پالیز از جنس چرم مرغوب است و راحتی شما را در هنگام نشستن بر روی مبل تضمین می نماید. همچنین دسته ها و پشتی این مبل اداری به صورت ثابت طراحی شده اند.

مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz

مبل تک نفره چرم پالیز یکی از مبل های خوش ساخت و با طول عمر بالا است که برای سال ها می تواند در اتاق محل کار شما مورد استفاده قرار گیرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و نحوه خرید مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی