مبل تک نفره آریانا کامپی سیستم CompySystem Ariana
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مبل اداری تک نفره آریانا

جنس رویه: چرم
دسته: ثابت
جنس پایه: فلز

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم آریانا

استفاده از مبلمان زیبا و شیک در محیط های شرکتی و اداری، یکی از ضروریات و اصل های مهم است. چرا که هم باعث جذب مشتری شده و هم به شرکت و محل کار شما اعتبار و شخصیت می بخشد.

مبل های تک نفره و دو نفره متعددی در بازار موجود هستند که مبل تک نفره آریانا کامپی سیستم CompySystem Ariana یکی از خوش ساخت ترین و راحت ترین آنها به شمار می آید.

شرکت ایرانی کامپی سیستم یکی از شرکت های باسابقه در زمینه تولید تجهیزات و مبلمان اداری شامل انواع صندلی گردان، کنفرانسی، انتظار و آمفی تئاتر محسوب می شود.

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم آریانا

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره آریانا کامپی سیستم

مبل اداری تک نفره آریانا از طراحی ظاهری خاص و جذابی بهره می برد که استفاده از آن می تواند جلوه ای متفاوت به محل کار شما ببخشد. پایه های این مبل تک نفره اداری به شکل پیوسته به یک فریم فلزیکه دور بدنه را دربرگرفته، طراحی شده است.

همچنین دسته های مبل تک نفره راحتی آریانا کامپی سیستم دارای یک شیب ملایم هستند که علاوه بر افزودن بر جذابیت های ظاهری این مبل تک نفره، باعث راحت قرار گرفتن دست ها بر روی آن می شود.

مبل آریانا از میزان راحتی بسیار بالایی برخوردار بوده و کاملا برای استفاده در شرکت های خصوصی، دولتی و استارت آپی و انواع محیط های اداری و تجاری مناسب است.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره آریانا کامپی سیستم

مبل تک نفره آریانا کامپی سیستم CompySystem Ariana

شرکت کامپی سیستم مبل تک نفره چرم آریانا را با ابعاد 78 سانتی متر عرض، 70 سانتی متر عرض، 85 سانتی متر ارتفاع، 45 سانتی متر ارتفاع تا کف و 50 سانتی متر عمق و در رنگ بندی متفاوت و جذاب روانه بازار شده است.

با توجه به ابعاد مبل تک نفره آریانا کامپی سیستم CompySystem Ariana می توان گفت که این مبل اداری فضای نسبتا کمی را اشغال کرده و از آن می توان در اتاق های با فضای محدود نیز به راحتی استفاده کرد.

پشتی مبل تک نفره کامپی سیستم مدل آریانا به صورت شیب دار طراحی شده که منجر به راحت تر قرار گرفتن بدن در هنگام نشستن بر روی آن می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت و نحوه خرید مبل تک نفره با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

مبل تک نفره آریانا کامپی سیستم CompySystem Ariana





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی