گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3i
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هوآوی Nova 3i

رنگ : مشکی، سفید، ارغوانی 
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 3340 میلی‌آمپر 
پردازنده:  8 هسته ای ( 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی)
سایز صفحه نمایش: 6.3 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواویNova 3i 

گوشی موبایل nova 3i در سال 2018 توسط شرکت هواوی به بازار عرضه شد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nove 3i با طراحی ظاهری زیبا و شیک، کیفیت ساخت مطلوب، دوربین های قدرتمند و رنگ بندی زیبا به سرعت توانست محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کند.

معرفی گوشی موبایل هواویNova 3i

در خصوص معرفی گوشی موبایل هواوی Nova 3i می توان گفت که سخت افزار به کار رفته در این گوشی هوآوی از قدرت مناسب برای اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و انجام پردازش های پیچیده برخوردار است که باعث شده تا این گوشیِ هیبریدی دو سیمکارته از عملکردی سریع و روان برخوردار باشد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Nova 3i

شرکت هوآوی گوشی Nova 3i را در ابعاد 157.6 *75.2 *7.6 میلی متر و وزن 169 گرم ارائه کرده است. این گوشی موبایل در سه رنگ مشکی، سفید و آبی ارغوانی در بازار موجود است و جنس بدنه آن از شیشه و فلز می باشد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Nova 3i

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Nova 3i در صفحه نمایش بزرگ آن است که 82.2 درصد از سطح پنل جلویی را دربرگرفته و میزان حاشیه بسیار کمی دارد.

این نوع طراحی در کنار رنگ بندی زیبا و بدنه براق گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3i، باعث شده تا این گوشی از ظاهری جذاب و جوان پسند برخوردار باشد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Nova 3i

صفحه نمایش به کار رفته در گوشی موبایل هواوی نوا 3 آی از نوع IPS LCD است و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد.

این صفحه نمایش 6.3 اینچی دارای رزولوشنی معادل با 1080 * 2340 پیکسل بوده که تراکم 409 پیکسل در اینچ را برای شما به ارمغان می آورد.

رنگ ها در صفحه نمایش گوشی هواوی Nova 3i به شکلی طبیعی و زنده به نمایش درمی آیند و تجربه دلچسب تماشای تصاویر و ویدئوهای با کیفیت را به شما می بخشند.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Nova 3i

 گوشی موبایل هواوی به دوربینی دوگانه با دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز است که از قابلیت های فلش LED، عکاسی و تصویربرداری پانوراما و پشتیبانی از HDR بهره می برد.

اما دوربین سلفی دوگانه موبایل هوآوی nova 3i یکی از ویژگی های متمایز کننده آن است. این دوربین سلفی دارای دو لنز 24 و 2 مگاپیکسلی می باشد که از آن می توان برای ثبت تصاویر و ویدئوهای با کیفیت استفاده کرد.

شما با استفاده از دوربین های گوشی نوا 3i می توانید به ثبت ویدئو با کیفیت فول اچ دی (1080p) و نرخ 30 فریم در ثانیه بپردازید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Nova 3i

در گوشی موبایل هوآوی مدل Huawei Nova 3i از سیستم عامل اندروید نسخه 8.1 (اوریو) استفاده شده که امکان ارتقای آن به اندروید نسخه 9.0 (پای) وجود دارد.

هواوی نوا تری آی به تراشه Hisilicon Kirin 710 مجهز است که دارای یک پردازنده هشت هسته ای (۴ هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی) و پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Nova 3i

این گوشی موبایل اندرویدی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی بوده و در آن از یک حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت بهره برده شده است.

این مجموعه سخت افزاری در کنار هم باعث شده اند تا گوشی Huawei Nova 3i توانایی اجرای برنامه های سنگین را داشته باشد و از عملکردی روان در کار با سیستم عامل اندروید برخوردار باشد.

همچنین از گوشی نوا 3 آی هواوی می توان به منظور انجام بازی های نیمه سنگینِ گرافیکی نیز بهره برد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Nova 3i

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Nova 3i از حافظه جانبی میکرو SD پشتیبانی می کند و می توان از کارت حافظه ای تا 256 گیگابایت در آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که محل قرارگیری کارت حافظه با شیار قرارگیری سیمکارت دوم گوشی مشترک است و به طور هم زمان یکی از آنها را می توان در گوشی قرار دارد.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Nova 3i

باتری به کار رفته در هواوی Nova 3i از نوع لیتیوم یونی و غیرقابل تعویض است. این باتری دارای ظرفیتی معادل با 3340 میلی آمپر ساعت می باشد و میزان شارژدهی مناسبی دارد.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Nova 3i

از دیگر قابیلت های گوشی موبایل هواوی Nova 3i می توان به مجهز بودن آن به حسگرهای اثر انگشت، تشخیص چهره، مجاورت و ژیروسکوپ، شتاب سنج و قطب نما اشاره کرد. این گوشی هوشمند هوآوی از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی کرده و امکان بهره بردن از اینترنت پرسرعت 4G را نیز داراست.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3i

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3i

اگر به دنبال یک موبایل میان رده با قابلیت ها و امکانات بالا هستید و در عین حال قصد هزینه زیادی را ندارید، گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3iمی تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

سخت افزار پرقدرت، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و دوربین های حرفه ای گوشی Huawei Nova 3i می تواند انتظارات شما را در استفاده از یک گوشی موبایل با کیفیت برآورده سازد.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید مویابل اندرویدی هواوی Nova 3i با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3i





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 1 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی