بارکد خوان دیتا کالکتور هروج Heroje T5
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکد خوان هروج T5

فاصله اسکن: 500 میلی متر
تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی و بررسی بارکد خوان هروج Heroje T5

بارکدخوان هروج T5 یکی از دستگاه های پرکاربرد شرکت هروج در حوزه های انبارداری و حسابداری است که به شما اجازه اسکن بارکد و ذخیره اطلاعات کالاها را می دهد.

امکان گرفتن خروجی اکسل و پشتیبانی از انواع نرم افزارهای حسابداری و مالی از جمله ویژگی هایی می باشد که سبب محبوبیت این بارکدخوان در بین کاربران شده است.

معرفی و بررسی بارکد خوان هروج Heroje T5

بارکد خوان Heroje T5 توانایی خواندن بارکد های یک بعدی و دو بعدی را داراست و در دسته دستگاه های بارکدخوان بدون سیم جای دارد.

در معرفی و بررسی بارکد خوان هروج Heroje T5 باید گفت که برد بالای این بارکد اسکنر هروج در فضای باز به 400 متر و در فضای بسته به 150 متر می رسد.

بارکد خوان دیتا کالکتور هروج Heroje T5

این بارکد خوان فروشگاهی از تکنولوژی لیزر برای اسکن بارکدها بهره می برد و از حساسیت قابل قبولی در تشخیص بارکدهای کالا برخوردار است. 

بارکد خوان دیتا کالکتور هروج Heroje T5 به یک پردازنده مرکزی 32 بیتی و حافظه 512 مگابایتی مجهز است که باعث عملکرد روان دستگاه شده و امکان ذخیره اطلاعات را به شما می دهد.

بارکد خوان دو بعدی هروج Heroje T5 انرژی مورد نیاز خود را از طریق دو باتری قلمی (AA) تأمین می شود. شارژ کامل این باتری برای استفاده 8 تا 10 ساعت از بارکدخوان لیزری Heroje T5 به صورت مداوم کفایت می کند.

بارکد خوان دیتا کالکتور هروج Heroje T5

از دیتا کالکتور و بارکد خوان دو بعدی بی سیم هروج مدل T5 می توان برای اسکن بارکدها، دریافت اطلاعات و انتقال آنها به نرم افزارهای مدیریتی انبار نصب شده بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ به صورت بی سیم استفاده کرد.

بارکدخوان بی سیم هروج T5 به یک صفحه نمایش LCD دو خطی و کیبورد دارای 24 کلید مجهز است که می توان از آنها به منظور مدیریت فرایند خوانش بارکد ها بهره برد.

علاوه بر حوزه انبارداری، می توان از دیتا کالکتور هروج Heroje T5 در خطوط تولید کارخانجات، کتابخانه ها، صنعت پوشاک، عمده فروشی ها و داروخانه ها استفاده کرد.

برای اطلاع از خرید بارکدخوان و نحوه خرید بارکد خوان و دیتا کالکتور هروج Heroje T5 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان دیتا کالکتور هروج Heroje T5





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 1 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی