پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M577dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M577dn

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن
سرعت چاپ سیاه و سفید: 38 برگ / رنگی: 38 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M577dn

پرینتر لیزری MFP M577dn یکی از محصولات شرکت HP است که برای کسانی مناسب می باشد که به دنبال یک پرینتر رنگی، همراه با کارایی بالا در کسب و کارهای با حجم کاری متوسط هستند.

چاپگر لیزری اچ پی M577dn MFPقابلیت استفاده در شبکه های کابلی را داراست و از پورت های USB 2.0 و اترنت بهره می برد. از این جهت می توان از پرینتر اچ پی MFP M577dn به صورت گروهی در ادارات یا شرکت ها استفاده کرد.

 

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M577dn

چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M577dn از متدهای امنیتی پیشرفته برخوردار بوده که امنیت اطلاعات چاپ شده با آن در شبکه را تضمین می نماید.

قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، اسکن و کپی باعث شده تا این پرینتر از کارایی بالایی بهره مند باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M577dn

سرعت راه اندازی و چاپ بالا یکی از ویژگی های مهم پرینتر لیزری رنگی اچ پی M577dn به شمار می آید.

این پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M577dn برای ارائه اولین خروجی پرینت یا کپی به 5.6 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن سرعت پرینت و کپی آن در حالت متوالی به 38 برگ در دقیقه می رسد. 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M577dn

از قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M577dn می توان ذکر کرد که میزان رزولوشن این پرینتر در حالت پرینت برابر با 1200 *1200 dpi و در حالت کپی برابر با 600 *600 dpi است که برای یک پرینتر با سرعت چاپ بالا، میزان قابل توجهی به شمار می آید.

علاوه بر پرینت و کپی، شما می توانید از این پرینتر لیزری سه کاره رنگی به منظور تهیه اسکن از اسناد نیز بهره ببرید.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro MFP M577dn  از یک اسکنر تخت مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) دو طرفه بهره می برد که به شما امکان اسکن اسناد به صورت رنگی و با رزولوشن 600 dpi را می دهد.

 چاپگر اچ پی HP M577dn با استفاده از این اسکنر فایل های خروجی را در فرمت های PDF، JPEG، TIFF و XPS ذخیره کرده و یا آن را به صورت مستقیم به آدرس ایمیل، فکس اینترنتی یا FTP ارسال می نماید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M577dn

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر اچ پی HP Pro MFP M577dn یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های HP 508A استفاده شده است.

ظرفیت این کارتریج مشکی برابر با 6000 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن برابر با 5000 برگ می باشد که نیازهای شما را برای مدتی طولانی پاسخگو خواهد بود.

در چاپگر لیزری اچ پی HP M577dn از کارتریج های سری HP 508X نیز می توان بهره برد که ظرفیت کارتریج مشکی این مدل 12500 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن 9500 برگ است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M577dn

نکته اصلی در مورد کارتریج های پرینتر اچ پی HP M577dn این است که برای دست یافتن به بهترین عملکرد دستگاه، تنها از کارتریج های اصل HP باید در آن استفاده شود.

علاوه بر پشتیبانی از کارتریج با ظرفیت بالا، پرینتر  لیزری اچ پیM577d از سینی های کاغذ جاداری نیز بهره می برد.

این پرینتر لیزری دارای دو سینی با ظرفیت 550 برگ و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ می باشد و در صورت نیاز، می توان از سه سینی دیگر با ظرفیت 550 برگ به صورت اختیاری در آن بهره برد.

لازم به ذکر است که سایز چاپ پرینتر رنگی اچ پی HP M577dn حداکثر برابر با سایز کاغذ A4 است.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M577dn

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M577dn با فناوری های چاپ از راه دور سازگار است. این فناوری ها به شما اجازه می دهند تا از طریق هر دستگاهی که به اینترنت دسترسی دارد، بتوانید  پرینتر چند کاره اچ پی HP M577dn کار کنید.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M577dn

برای این منظور ابتدا باید پرینتر لیزری اچ پی HP M577dn را در این سرویس ها که شامل HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print می شوند، ثبت نماید.

از دیگر مشخصات این پرینتر HP باید به پردازنده مرکزی 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 1.25 گیگابایتی آن اشاره کنیم که باعث افزایش کارایی و عملکرد سریع و روان این دستگاه شده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه  خرید پرینتر لیزری به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M577dn





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی