برد هوشمند بهارستان رایان Baharestan Rayan ThinkBoard
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برد هوشمند بهارستان رایان ThinkBoard

سرعت ردیابی: حداقل 400 نقطه بر ثانیه
رزولوشن: 32767*32767
ابعاد برد: 84 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: دارد

معرفی برد هوشمند Baharestan Rayan ThinkBoard

شرکت بهارستان رایان یکی از شرکت های ایرانی فعال در حوزه تولید محصولات آی تی است که از جمله محصولات آن می توان به انواع برد هوشمند اشاره کرد.

امروزه با رواج کلاس های آموزشی آنلاین، استفاده از بردهای هوشمند بسیار فراگیر شده است. برد هوشمند بهارستان رایان Baharestan Rayan ThinkBoard با کیفیت ساخت مطلوب و قابلیت های نرم افزاری بالا توانسته به یکی از بردهای هوشمند کارا و پرطرفدار موجود در بازار تبدیل شود.

معرفی برد هوشمند Baharestan Rayan ThinkBoard

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند بهارستان رایان ThinkBoard

برد هوشمند تینک برد بهارستان رایان از تکنولوژی اینفرارد بهره می برد و قابلیت تشخیص 10 نقطه تماس را به صورت هم زمان دارد. یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک برد هوشمند، سرعت ردیابی نوشتن و دقت پاسخگویی آن است.

برد هوشمند بهارستان رایان ThinkBoard از دقت 400 نقطه بر ثانیه برخوردار می باشد که باعث می شود تا بدون تأخیر، متون نوشته شده بر روی آن به نمایش درآید.

لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از قلم های مخصوص برد، انگشت های دست و یا هر شئی لمسی حداقل 5 میلیمتری بر روی این برد هوشمند بنویسید.

تخته هوشمند بهارستان رایان مدل ThinkBoard در اندازه 84 اینچی و با رزولوشن 32767*32767 عرضه شده و متون نوشته شده بر روی آن از بالاترین حد خوانایی برخوردارند.

یکی از مزایای استفاده از برد هوشمند امکان تعریف قلم در رنگ ها و ضخامت های مختلف و همچنین سازگار بودن آن با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند بهارستان رایان ThinkBoard

برد هوشمند بهارستان رایان Baharestan Rayan ThinkBoard

جنس صفحه برد هوشمند بهارستان رایان Baharestan Rayan ThinkBoard از فلز یا کامپوزیت با روکش ملامینه می باشد و در برابر ضربات و خط و خش از مقاومت بالایی بهره می برد. همچنین جنس فریم این برد هوشمند از آلومینیوم همراه با گوشه های ضخیم است، که آن را تبدیل به یکی از بهترین بردهای هوشمند کرده است.

تخته هوشمند تینک برد بهارستان رایان از نوع مات با خاصیت ضد بازتابش بوده و می توان به راحتی از آن در اتاق های روشن و پرنور استفاده کرد.

از جمله قابلیت های نرم افزاری وایت برد هوشمند بهارستان رایان مدل تینک برد می توان به مجهز بودن آن به نرم افزار فارسی همراه با دفترچه راهنمای فارسی اشاره کرد که باعث راحتی استفاده از این برد هوشمند شده است.

قابلیت دسترسی هم زمان به برنامه های نصب شده، شناسایی قالب های مختلف چندرسانه ای مانند متن، فیلم و صدا، ضبط و ذخیره سازی محتوا و صدا با فرمت های متعارف و داشتن OCR انگلیسی با قابلیت نصب OCR فارسی از دیگر امکانات و قابلیت های برد هوشمند تینک برد است که باعث شده تا این برد برای استفاده در انواع مراکز آموزشی کاملا مناسب باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید برد هوشمند می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

برد هوشمند بهارستان رایان Baharestan Rayan ThinkBoard





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی