اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D AutoScan DS-EX
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر سه بعدی لابراتوار AutoScan DS-EX

پورت اتصال: USB 3.0
محدوده اسکن: 100*100*75 میلیمتر
حداکثر دقت: کمتر از 10 میکرومتر
زمان اسکن:  فک کامل 12 ثانیه، فک بالا/فک پایین 30 ثانیه، 1 الی 8 دندان 3 ثانیه

معرفی اسکنر سه بعدی لابراتوار شاینینگ تری دی Autoscan DS-EX

اسکنر های لابراتواری این قابلیت را دارد که تصویر دیجیتالی با دقت بسیار بالا ثبت نماید. در واقع استفاده از اسکنرهای رومیزی لابراتواری برای بیمار راحتی و برای تیم دندانپزشکی سرعت عمل را در پروسه درمان به همراه دارد.

این نوع اسکنر مورد استفاده‌ بسیاری از متخصصین دندانپزشکی و دندانسازی جهت انجام پروسه‌ دندانپزشکی ترمیمی قرار می‌گیرد.

 اسکنر سه بعدی دندان برای اسکن کردن سه بعدی جهت اندازه گیری مدل های گچی دندان, دندان مصنوعی, ارتودنسی و... برای تهیه مدل های CAD/CAM و ساخت مدل نهایی با دقت بالا مورد توجه دندانسازان و دندانپزشکان قرار گرفته است.

معرفی اسکنر سه بعدی لابراتوار شاینینگ تری دی Autoscan DS-EX

اسکنر سه بعدی دنتال Autoscan DS-EX محصول شرکت shining 3D کشور چین می باشد که می توان گفت یک پدیده قابل توجه در صنعت دندانپزشکی می باشد.

اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینینگ تری دی DS-EX مطابق با آخرین تکنولوژی اسکنرهای سه بعدی نوری طراحی و ساخته شده است و یک دستگاه دقیق با کارآیی بالا برای استفاده های حرفه ای در مطب و آزمایشگاه های دندانپزشکی است.

قابلیت و مشخصات فنی اسکنر دندان پزشکی Shining 3D Autoscan DS-EX

ابعاد اسکنر دندانپزشکی شاینینگ تری دی مدل Shining 3D Autoscan DS-EX معادل 260*270*420 میلیمتر است که باعث شده تا یک وسیله ایده آل برای هر نوع مطب و لابراتوار دندانپزشکی باشد.

اسکنر سه بعدی دندانسازی Shining 3D AutoScan DS-EX دارای عملکردهای اسکن Articulatort، اسکن Triple-tray، اسکن بافت (Texture) و اسکن پیوسته است.

پردازش در اسکنر سه بعدی دندان Autosccan DS-EX از طریق پورت LAN و در کمترین زمان ممکن و با پیشرفته ترین الگوریتم نرم افزاری صورت می گیرد و همچنین می تواند از مزایای post-processing بهره ببرد.

قابلیت و مشخصات فنی اسکنر دندان پزشکی Shining 3D Autoscan DS-EX

محفظه باز اسکنر سه بعدی شاینینگ تری دی Autosccan DS-EX امکان اسکن ارتیکولار های بزرگ موجود در بازار مانند ARTEX و KAVO را فراهم می کند.

با توجه به عملکرد اسکن بافت در اسکنر سه بعدی دندانپزشکی Shining 3D AutoScan DS-EX می توان هر نشانه و نوشته و علامت روی اسکنر می تواند به وضوح ثبت شده و به عنوان مرجعی برای اسکن به یاری اپراتور بیاید.

اسکنر سه بعدی لابراتوار AutoScan-DS-EX به لطف سرعت و دقت بالا کمک بسیاری جهت افزایش کیفیت و راندمان کرده است. به طوری که سرعت اسکن ارتیکولار 13 ثانیه، فک بالا/فک پایین 30 ثانیه و 1 الی 8 دندان 30 ثانیه می باشد.

قابلیت و مشخصات فنی اسکنر دندان پزشکی Shining 3D Autoscan DS-EX

با استفاده از حالت کلینیکی، می توان از اسکنر سه بعدی دندان پزشکی Autosccan DS-EX به صورت مستقیم جهت chair-side restoration (کنار یونیت دندانپزشکی) در دندان سازی ها استفاده کرد.

فایل خروجی اسکنر سه بعدی Autosccan DS-EX فرمت های STL, OBJ است که قابل ارائه به پرینتر سه بعدی یا میلینگ می باشد.

اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D Autoscan DS-EX

این اسکنر سه بعدی پزشکی در سطوح مختلف لابراتوری، کلینک های دندانپزشکی و دانشکده های دندانپزشکی دارای کاربرد فراوان است. هوشمندی نرم افزاری پردازش بعد از اسکن، مزایای فوق العاده ای را برای اپراتور فراهم می آورد و و در صرفه جویی در زمان کمک زیادی می کند.

در پایان می توان گفت اسکنر سه بعدی دندانپزشکی Shining 3D AutoScan DS-EX در گرفتن اسکن جهت ترمیم دندان، ارتودنسی و ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرد و راهکاری دقیق و کارآمد برای کسانی که تمرکز خود را بر بهره وری و هزینه کم بنا نهاده اند، به حساب می آید.

اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D Autoscan DS-EX

شما می توانید برای جهت کسب در مورد قیمت و خرید اسکنر های سه بعدی پزشکی به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D Autoscan DS-EX





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 3 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی