لیبل پرینتر اچ پی آر تی HPRT HT300
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل زن اچ پی آر تی HT300

سیستم چاپ: حراراتی 
عرض چاپ: 108 میلیمتر
سرعت چاپ: 5 تصویر در ثانیه
نوع برش:  دستی

معرفی پرینتر لیبل زن اچ پی آر تی HT300

لیبل پرینتر HT300 ساخت شرکت HPRT است که برای چاپ متون و بارکد بر روی کاغذهای پشت برچسب دار در اندازه نسبتاً بزرگ طراحی شده است.

معرفی پرینتر لیبل زن اچ پی آر تی HT300

سرعت چاپ و طول عمر بالا، کیفیت ساخت مطلوب، طراحی ظاهری مدرن و مجهز بودن به سنسورهای مختلف از جمله ویژگی های لیبل زن اچ پی آر تی HT300 به حساب می آیند.

در خصوص معرفی پرینتر لیبل زن اچ پی آر تی HT300 در ابعاد 226 * 285 *171 میلی متر و وزن 2.26 کیلوگرم عرضه شده و برای استفاده در انواع سیستم ها و کسب و کارهای مبتنی بر فروش کالا مناسب است.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر HPRT HT300  

دستگاه لیبل زن HPRT HT300 به مکانیزم چاپ حرارتی مجهز است و می توان از انواع لیبل های پیوسته به صورت رول یا لیبل های دارای خط برش به عنوان کاغذ ورودی به آن استفاده کرد. 

شما می توانید از ریبون به طول حداکثر 300 متری نیز برای چاپ در چاپگر لیبل HPRT HT300 بهره ببرید.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر HPRT HT300

نکته قابل توجه در رابطه با دستگاه لیبل زن اچ پی آر تی HT300 عرض چاپ بالای آن است که معادل با 108 میلی متر بوده و امکان چاپ لیبل در سایز بزرگ را برای شما فراهم می آورد.

از دیگر قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر HPRT HT300 می توان به سرعت چاپ بین 2 تا 5 تصویر در ثانیه و رزولوشن 203 dpi اشاره کرد.

این مشخصات بیانگر این است که با وجود اینکه لیبل پرینتر اچ پی آر تی HPRT HT300 سرعت نسبتاً بالایی در چاپ دارد، از خوانایی و کیفیت مطلوبی نیز نیز بهره می برند.

همچنین چاپگر لیبل و بارکد HPRT HT300 به سنسورهای اتمام رول کاغذ، اتمام ریبون، باز بودن کاور و وجود فاصله (Gap) در رول کاغذ مجهز است که مدیریت مواد مصرفی آن را برای شما آسان می کند.

لیبل پرینتر اچ پی آر تی HPRT HT300

بر روی بدنه این لیبل پرینتر پورت های USB Type-B، سریال و اترنت تعبیه شده است که شما می توانید با استفاده از آنها از این  چاپگر لیبل اچ پی ار تی HPRT HT300 در ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال یا در شبکه استفاده کنید.

لیبل پرینتر اچ پی آر تی HPRT HT300

در صورت سفارش، قابلیت نصب بلوتوث و وای فای نیز برای چاپگر لیبل پرینتر مدل HPRT HT300 وجود دارد که امکان اتصال این پرینتر به گوشی موبایل، تبلت و را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از قابلیت های پرکاربرد لیبل پرینتر اچ پی آر تی HPRT HT300 امکان چاپ بارکدهای یک بعدی و دو بعدی با آن است که باعث می شود تا بتوان از این پرینتر لیبل زن در انبارها، فروشگاه ها و دیگر کسب و کارهای نیازمند بارکد کالا استفاده کرد.

چاپگر لیبل اچ پی آر تی HT300​ فاقد برش دهنده اتوماتیک است، اما در صورت نیاز می توانید ماژول کاتر را به صورت جداگانه برای لیبل زن دستی سفارش دهید.

برای دریافت قیمت دستگاه لیبل زن اچ پی آر تی HT300 و آگاهی از خرید لیبل زن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لیبل پرینتر اچ پی آر تی HPRT HT300





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 3 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی