گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هوآوی Nova 3

رنگ : بنفش، آبی، مشکی، قرمز، طلایی
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: شش گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری 3750 میلی‌آمپر ساعت
پردازنده:  8 هسته ای ( 4 هسته 2.4 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی)
سایز صفحه نمایش: 6.3 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواویNova 3 

موبایل مدل Huawei Nova 3 در سال 2018 توسط کمپانی هوآوی به بازار عرضه شده و یکی از گوشی های میان رده این شرکت به حساب می آید.

در خصوص معرفی گوشی موبایل هواوی Nova 3 می توان گفت طراحی ظاهری زیبا و جوان پسند، میزان شارژدهی بالای باتری و سخت افزار توانمند باعث شده اند تا گوشی هواوی nova 3 به یکی از قوی ترین گوشی های میان رده موجود در بازار بدل شود.

معرفی گوشی موبایل هواویNova 3

شما می توانید با تهیه موبایل هوآوی nova 3 علاوه بر انجام بدون مشکل کارهای روزمره، از آن برای اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و بازی های گرافیکی نیز استفاده کنید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Nova 3

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Nova 3 از جنس شیشه می باشد و دور تا دور آن را یک قاب آلومینیومی دربر گرفته است. این بدنه شیشه ای در کنار رنگ بندی زیبای آن باعث شده تا این گوشی موبایل جلوه ای زیبا و جذاب داشته باشد.

شرکت هوآوی گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3 را در ابعاد 157 * 73.7 * 7.3 میلی متر و در رنگ های بنفش، آبی، مشکی، طلایی و قرمز ارائه کرده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Nova 3

گوشی هواوی نوا 3 دارای وزنی معادل با 166 گرم می باشد و در استفاده های طولانی مدت در طول روز، سبب ایجاد خستگی نمی شود.

صفحه نمایش گوشی موبایل هوآوی Nova 3 حدود 84.2 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و تصویری بزرگ و واضح را به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Nova 3

گوشی موبایل هواوی نوا 3 به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع IPS LCD مجهز است که قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارا می باشد.

این صفحه نمایش با رزولوشن 2340 * 1080 پیکسل تراکمی معادل با 409 پیکسل به ازای هر اینچ را به ارمغان می آورد.

می توان گفت که صفحه نمایش  گوشی هواوی Nova 3 یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش ها در میان گوشی های میان رده است و رنگ ها را به شکلی طبیعی و واضح به نمایش درمی آورد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Nova 3

گوشی هواوی نوا تری، از دوربین دوگانه شامل یک دوربین تک رنگ 24 مگاپیکسلی و یک دوربین رنگی 16 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین ها از قابلیت های زوم خودکار و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی برخوردارند.

دوربین سلفی موبایل هواوی Huawei Nova 3 نیز دوگانه است و شامل یک دوربین 24 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Nova 3

سیستم عامل اندروید 8.1 (اوریو) در گوشی موبایل هوآوی Huawei Nove 3 مورد استفاده قرار گرفته است که در صورت نیاز می توانید آن را به اندروید 9 (پای) ارتقا دهید.

سخت افزار به کار رفته در این گوشی موبایل اندرویدی یکی از نقاط قوت مهم گوشی به شمار می رود و تجربه ای دلچسب از کار با گوشی را برای شما رقم می زند.

 گوشی نوا 3 به تراشه Hisilicon Kirin 970 مجهز است که دارای یک پردازنده هشت هسته ای است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Nova 3

این پردازنده گوشی هواوی نوا 3 از 4 هسته پر قدرت به منظور انجام پردازش های سنگین با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته کم مصرف با فرکانس 1.8 گیگاهرتز که به منظور افزایش کارایی طراحی شده اند، بهره می برد.

همچنین در موبایل هوآوی نوا 3 از پردازنده گرافیکی Mali-G72 استفاده شده و با 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نسخه های مختلف با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم ارائه شده است.

لازم به ذکر است که این گوشی موبایل هواوی از حافظه جانبی میکرو SD تا ظرفیت 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

این مشخصات سخت افزاری در کنار هم باعث شده اند تا موبایل Huawei Nova 3 عملکردی مانند یک گوشی بالا رده داشته باشد و به راحتی از پس انجام پردازش های پیچیده و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین برآید.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Nova 3

مجهز بودن به GPS، NFC، پورت های USB 2.0 و USB Type-C و حسگرهای تشخیص چهره، اثر انگشت، قطب نما، ژیروسکوپ و سنسور مجاورت از دیگر قابلیت های گوشی موبایل هواوی Nova 3 هستند.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Nova 3

اما یکی دیگر از مشخصات مهم گوشی نوا 3 هواوی باتری لیتیوم پلیمری آن است که از ظرفیتی معادل با 3750 میلی آمپر ساعت بهره می برد. این باتری از قابلیت شارژ سریع از طریق شارژر 18 واتی نیز برخوردار می باشد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3 از جمله گوشی های دو سیمکارته محسوب می شود که می توانید بنا به دلخواه خود از یک یا دو سیم کارت در سایز نانو در هواوی Nova 3  استفاده کنید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3

توجه داشته باشید که محل قرارگیری حافظه جانبی با یکی از سیم کارت ها یکسان است و به طور هم زمان امکان استفاده از حافظه جانبی و دو سیم کارت در گوشی وجود ندارد.

در جمع بندی معرفی گوشی Huawei Nova 3 باید گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه اما با کارایی بالا هستید، موبایل هوآوی نوا 3 می تواند کاملاً مناسب شما باشد.

 این موبایل از قیمتی پایین تر در مقایسه با گوشی های پرچم دار و بالا رده برخوردار است، اما از لحاظ کارایی و عملکرد می تواند تا حدودی با آنها رقابت داشته باشد.

برای دریافت قیمت گوشی موبایل هوآوی نوا 3 و نحوه خرید لوازم جانبی موبایل با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Nova 3





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 3 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی