فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون BIXOLON SPP-R200II
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فیش پرینتر بیکسلون SPP-R200II

مکانیزم چاپ: حرارتی مستقیم
عرض کاغذ : عرض کاغذ: 58 میلیمتر
سرعت چاپ : 90 میلیمتر بر ثانیه
پورت : USB

معرفی فیش پرینتر بیکسلون SPP-R200II

فیش پرینتر SPP-R200II یکی از محصولات کمپانی بیکسلون است که در دسته پرینترهای قابل حمل و بدون سیم جای دارد.

از این پرینتر صدور فیش می توان برای چاپ قبض، فاکتور، بارکد، رسید مشتری و مواردی از این قبیل در تمام مراکز و سیستم های مبتنی بر فروش یا مشاغل سیار استفاده کرد.

معرفی فیش پرینتر بیکسلون SPP-R200II

در ادامه معرفی فیش پرینتر بیکسلون SPP-R200II علاوه بر چاپ بر روی کاغذ معمولی، امکان چاپ بر روی لیبل (کاغذ پشت برچسب دار) را نیز داراست که باعث شده تا این فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون BIXOLON SPP-R200II از کارایی بالایی برخوردار باشد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر BIXOLON SPP-R200II

مهم ترین ویژگی پرینتر صدور فیش بیکسلون SPP-R200II پشتیبانی آن از اتصال بدون سیم است که بر اساس آن می توان تمام گوشی موبایل اندرویدی یا iOS را به صورت مستقیم از طریق وای فای به آن متصل کرد.

همچنین در صورت دسترسی نداشتن به وای فای، می توان از بلوتوث برای اتصال دیگر دستگاه ها به فیش پرینتر بی سیم بیکسلون مدل BIXOLON SPP-R200II بهره برد.

از دیگر راه های اتصال به این فیش پرینتر قابل حمل می توان به پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه آن اشاره کرد که امکان اتصال کابل یا حافظه USB به آن را در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر BIXOLON SPP-R200II

برای توضیح بهتر قابلیت ها و مشخصات فنی فیش پرینتر بیکسلون SPP-R200II باید گفت که عرض چاپ این پرینتر برابر با 48 میلیمتر، سرعت چاپ آن حداکثر برابر با 90 میلیمتر بر ثانیه و رزولوشن چاپ آن 203 dpi است. این مشخصات برای یک پرینتر قابل حمل کاملاً مناسب و قابل قبول به نظر می رسد.

انرژی مورد نیاز فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون مدل BIXOLON SPP-R200II از باتری آن تأمین می شود که از نوع لیتیوم یونی است و از ظرفیتی معادل با 1200 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که برای شارژ کامل این باتری به 2.5 ساعت زمان نیاز است.

فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون BIXOLON SPP-R200II

علاوه بر چاپ متن، می توان از پرینتر فیش زن بیکسلون SPP-R200II برای چاپ اشکال گرافیکی و بارکدهای یک بعدی و دو بعدی نیز استفاده کرد.

فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون BIXOLON SPP-R200II

مکانیزم چاپ فیش پرینتر بیکسولون SPP-R200II حرارتی مستقیم است و شما می توانید از کاغذهای حرارتی با عرض حداکثر 58 میلی متر یا رول حرارتی فیش پرینتر با قطر حداکثر 40 میلی متر در آن استفاده کنید.

با توجه به ابعاد فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون BIXOLON SPP-R200II که برابر با 79.5 * 126.7 * 43.6 میلی متر است و همچنین وزن آن که تنها 226 گرم می باشد، می توان گفت که این پرینتر حرارتی از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی برخوردار است.

پرینتر حرارتی بیکسلون BIXOLON SPP-R200II از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در برابر گرد و غبار یا سقوط از ارتفاع 1.5 متری کاملاً مقاوم است.

برای اطلاع از ویژگی ها، قیمت انواع فیش پرینتر و نحوه خرید فیش پرینتر با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون BIXOLON SPP-R200II





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 3 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی