فیش پرینتر رمو Remo RP-300
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فیش پرینتر رمو RP-300

مکانیزم چاپ: حرارتی مستقیم
عرض کاغذ : 79.5 میلی متر
سرعت چاپ : 260 میلی متر در ثانیه
پورت : USB 2.0 ،Ethernet ،RS232

معرفی فیش پرینتر رمو RP-300

فیش پرینتر RP-300 یکی از محصولات شرکت رمو می باشد که برای چاپ قبض، فاکتور، رسید و مواردی از این دست می توان از آن استفاده کرد.

معرفی فیش پرینتر رمو RP-300

از ویژگی های فیش پرینتر رمو Remo RP-300 باید به مجهز بودن آن به برش دهنده اتوماتیک با طول عمر یک میلیون برش، طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت مطلوب آن اشاره کنیم که سبب شده تا این پرینتر صدور فیش برای استفاده در انواع فروشگاه ها، مغازه ها و کسب و کارهای مبتنی بر فروش اجناس کارایی بالایی داشته باشد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر رمو RP-300

فیش زن رمو RP-300 در ابعاد 148*145*188 میلی متر و وزن 1.7 کیلوگرم ارائه شده و فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند. از آنجا که حداکثر عرض چاپ پرینتر صدور فیش رمو RP-300 برابر با 79.5 میلی متر است، می توان از آن برای چاپ فیش هایی در اندازه متوسط با میزان خوانایی بالا استفاده کرد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر رمو RP-300

پرینتر صدور فیش رمو RP-300 یکی از پرینترهای صادر کننده فیش و قبض سریع به شمار می آید و سرعت چاپ آن به 260 میلی متر در ثانیه می رسد. از این جهت باید گفت که این فیش پرینتر برای استفاده در حجم کاری متوسط و نسبتا زیاد مناسب می باشد.

طراحی فیش زن Remo RP-300 به گونه ای است که درب کاور آن از بالا باز می شود و دسترسی به رول کاغذ جهت تعویض آن بسیار آسان است. در سمت چپ بدنه پرینتر صدور فیش Remo RP-300 دکمه های پاور، Feed و اعلان خطا به صورت عمودی در زیر هم تعبیه شده اند که مدیریت فرآیند پرینت را برای شما آسان می کنند.

فیش پرینتر رمو Remo RP-300

برای اتصال دستگاه های مورد نظر خود به فیش پرینتر رمو Remo RP-300 می توانید از پورت USBتعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید. همچنین پرینتر فیش زن رمو Remo RP-300 قابلیت استفاده در شبکه کابلی را دارد و می توان از آن به صورت گروهی در شبکه نیز بهره برد.

عمل چاپ توسط چاپگر فیش رمو RP-300 به روش حرارتی مستقیم انجام می شود و مواد مصرفی آن نیز رول حرارتی فیش پرینتر می باشد.

فیش پرینتر رمو Remo RP-300

از دیگر مشخصات و ویژگی های پرینتر حرارتی رمو RP-300 می توان به قابلیت تغییر IP این پرینتر در شبکه و همچنین طول عمر بالای هد آن که معادل با 100 کیلومتر است، اشاره کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع فیش پرینتر و خرید فیش پرینتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

فیش پرینتر رمو Remo RP-300





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 3 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی