لیبل پرینتر زد مین Zmin X1i
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل زن زد مین X1i

سیستم چاپ: حراراتی مستقیم
عرض چاپ:  105.6
میلیمتر
سرعت چاپ: 152.4
میلیمتر در ثانیه
وضوح چاپ: 300 dpi

معرفی پرینتر لیبل زن زد مین X1i

لیبل زن زد مین X1i از جمله پرینترهای مخصوص چاپ متون و بارکدهای مختلف بر روی لیبل استلیبل پرینتر زد مین Zmin X1i که در محیط های فروشگاهی و انبارداری و دیگر مشاغل نیازمند چاپ بر روی لیبل قابل استفاده می باشد.

معرفی پرینتر لیبل زن زد مین X1i

طراحی ظاهری مدرن و جذاب، کیفیت بسیار عالی چاپ و امکان چاپ بر روی لیبل های بزرگ بخشی از ویژگی ها و قابلیت های لیبل پرینتر زد مین Zmin X1i به شمار می آیند.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر Zmin X1i

اگر کیفیت و وضوح لیبل های چاپ شده برای شما در درجه نخست اهمیت قرار دارد، پرینتر لیبل زن زد مین X1i یک انتخاب ایده آل و کاملا مناسب برای شما است. رزولوشن این لیبل پرینتر برابر با 300 dpi است و با حداکثر میزان کیفیت لیبل های مورد نظر را چاپ می کند.

این میزان رزولوشن در میان لیبل پرینترهای موجود در بازار بسیار بالا بوده و سبب شده تا لیبل زن زد مین X1i به یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین پرینترها از این حیث بدل شود.

از دیگر مشخصات چاپگر لیبل زد مین X1i می توان به سرعت چاپ آن که برابر با 152.4 میلی متر بر ثانیه اشاره کرد که با توجه به کیفیت بالای چاپ آن، میزان قابل قبولی برآورد می شود.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر Zmin X1i

لیبل پرینتر Zmin X1i از فناوری های چاپ حرارتی مستقیم و انتقال حرارت بهره مند است و می توان هم از رول های لیبل حرارتی و هم از ریبون به عنوان مواد مصرفی در آن استفاده کرد.

این پرینتر قابلیت چاپ با استفاده از ریبون های Wax، Wax/Resin و Resin با عرض حداکثر 110 میلی متر و طول 300 متر را داراست.

همچنین حداکثر عرض لیبل قابل استفاده در پرینتر لیبل زن مدل Zmin X1i برابر با 114 میلی متر و حداکثر قطر رول آن 127 میلی متر می باشد و می توان از انواع لیبل های پیوسته، دارای خط برش، حرارتی، کاغذی، شبرنگ، متال در آن به عنوان مواد مصرفی بهره برد.

لیبل پرینتر زد مین Zmin X1i

لیبل پرینتر زد مین Zmin X1i در ابعاد 208*310*195 میلی متر و وزن 2.62 کیلوگرم عرضه شده و از جمله لیبل پرینترهای رومیزی محسوب می شود.

بر روی بدنه لیبل زن Zmin X1i پورت های USB و سریال تعبیه شده و نصب، راه اندازی و اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ یا حافظه USB به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن انجام می شود.

لیبل پرینتر زد مین Zmin X1i

پرینتر لیبل زن زد مین X1i از قابلیت چاپ بارکدهای تک بعدی و دو بعدی نیز بهره می برد و از ریزترین فونت های موجود نیز پشتیبانی می کند. حداکثر عرض چاپ چاپگر لیبل Zmin X1i برابر با 105.6 میلی متر است و شما می توانید از آن برای چاپ پیوسته به طول حداکثر 2000 میلی متر استفاده کنید.

برای اطلاع در مورد چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر و همچنین دریافت قیمت لیبل پرینتر زد مین X1i و خرید لیبل زن می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لیبل پرینتر زد مین Zmin X1i





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 7 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی