لیبل پرینتر رمو Remo P600N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل زن رمو P600N

سیستم چاپ: حرارتی مستقیم
عرض چاپ:  106 میلی متر
سرعت چاپ: 127 میلی متر در ثانیه
نوع برش: دستی

معرفی پرینتر لیبل زن رموP600N

لیبل زن P600N یکی از پرینترهای مخصوص چاپ لیبل و بارکد است که توسط شرکت رمو به بازار عرضه شده است و جزء تجهیزات فروشگاهی می باشد.

این لیبل پرینتر به صورت حرارتی مستقیم عمل چاپ را انجام می دهد و مواد مصرفی آن را لیبل های به هم پیوسته به صورت رول یا لیبل های دارای خط برش تشکیل می دهند.

شرکت رمو لیبل پرینتر P600N را در ابعاد 305*181*226 میلی متر و وزن 2.7 کیلوگرم ارائه کرده است.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر Remo P600N

رزولوشن چاپگر لیبل رمو P600N برابر با 203 dpi می باشد و لیبل ها و بارکدهای چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل قبولی بهره می برند.

یکی از قابلیت های مهم لیبل پرینتر رمو مدل P600N عرض چاپ بالای آن است که معادل با 106 میلی متر می باشد و می توان از آن برای چاپ لیبل های بزرگ نیز بهره برد.

دیگر ویژگی قابل ذکر لیبل زن رمو P600N را باید در سرعت چاپ آن دانست. این چاپگر لیبل با سرعت 127 میلی متر بر ثانیه متون و بارکدهای مورد نظر شما را بر روی لیبل چاپ می کند و از جمله لیبل پرینترهای نسبتاً سریع به شمار می آید.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر Remo P600N

لیبل پرینتر رمو Remo P600N

شما می توانید با استفاده از لیبل پرینتر رمو Remo P600N علاوه بر متون مختلف و بارکد، لوگو و اشکال گرافیکی را نیز بر روی لیبل چاپ نمایید.

این محصول به پورت های ارتباطی RS232 و USB مجهز می باشد و امکان اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB وجود دارد.

در جمع بندی می توان گفت پرینتر لیبل زن رمو P600N که اگر به دنبال یک لیبل پرینتر مقرون به صرفه، خوش ساخت و با طول عمر بالا برای چاپ متون و بارکدهای خود بر روی انواع کاغذهای پشت چسب دار هستید، این لیبل زن می تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده سازد.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن نمایید.

لیبل پرینتر رمو Remo P600N





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 7 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی