بارکد خوان سی بون CBON CB-N200
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

بارکد خوان سی بون CB-N200

تکنولوژی خواندن: لیزری
سرعت اسکن : 100 اسکن بر ثانیه

معرفی و بررسی بارکد خوان سی بون CB-N200

بارکد خوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در محیط های فروشگاهی و سیستم های انبارداری است که برای اسکن بارکد موجود بر روی کالا و ارائه اطلاعات مربوط به آن مورد استفاده قرار می گیرد.

بارکد خوان سی بون CBON CB-N200 یکی از بارکد خوان های با کیفیت موجود در بازار است که با طراحی ظاهری زیبا و مدرن و کیفیت ساخت بالای خود توانسته توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند.

این بارکد خوان از تکنولوژی لیزر برای اسکن بارکدها بهره می برد و توانایی تشخیص و خواندن اکثر بارکدهای یک بعدی را داراست.

معرفی و بررسی بارکد خوان سی بون CB-N200

بارکد اسکنر CBON CB-N200 از جمله بارکد خوان های با سیم می باشد و از طریق کابل USB می توان آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرد.

جنس بدنه بارکد خوان تک بعدی سی بون CB-N200 از پلاستیک ABS است که از جمله پلاستیک های مقاوم به شمار می آید و استحکام و مقاومت بالایی به این دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری بخشیده است. 

بارکد خوان سی بون CBON CB-N200

برای اسکن بارکد موجود بر روی کالا توسط بارکد خوان سی بون CBON CB-N200 تنها کافیست تا بارکد را هم راستا با سنسور بارکدخوان قرار داده و دکمه تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه را فشار دهید.

توجه داشته باشید که حداکثر فاصله بارکد با دستگاه بارکد خوان سی بون CB-N200 می تواند 40 سانتی متر باشد.

بارکد خوان لیزری سی بون CB-N200 قادر به اسکن بارکدها با سرعت 100 اسکن بر ثانیه و رزولوشن 4 mil است که باعث شده تا این بارکدخوان برای استفاده در محیط هایی با حجم کاری متوسط کارایی بالایی داشته باشد.

بارکد خوان سی بون CBON CB-N200

همراه با بارکد اسکنر سی بون CB-N200 پایه نگهدارنده نیز ارائه می شود که در مواقع لزوم می توان از آن بهره برد. یکی از مواردی که در انتخاب یک بارکد خوان اهمیت دارد، میزان راحتی استفاده از آن است.

در رابطه با بارکد خوان پایه دار سی بون مدل CB-N200 باید گفت که این دستگاه بسیار خوش دست بوده و از طراحی ارگونومیک مناسبی بهره می برد.

بنابراین این بارکد خوان فروشگاهی برای استفاده طولانی مدت در طی روز مناسب بوده و منجر به خستگی و ناراحتی دست ها نخواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بارکد خوان و خرید بارکد خوان به سایت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان سی بون CBON CB-N200





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 9 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی