گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 با ظرفیت 16 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل سامسونگ Galaxy J3 

رنگ : سفید، مشکی، طلایی
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM: یک و نیم و دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Quad-core 1.5 GHz Cortex-A7​
سایز صفحه نمایش: 5 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3   

گوشی Galaxy J3 یا Galaxy J320 یکی از گوشی های تولید شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2016 و در قالب یک گوشی پایین رده و مقرون به صرفه روانه بازار شده است.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3

این گوشی موبایل از عملکردی روان و نرم در کار با سیستم عامل اندروید برخوردار بوده و کاملاً برای استفاده های معمولی و روزمره می توان بر روی آن حساب باز کرد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J3 

گوشی موبایل Galaxy J3 از طراحی ظاهری ساده اما شیکی بهره می برد و در رنگ های مشکی، سفید و طلایی ارائه شده است.

صفحه نمایش این موبایل حدود 68.2 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و میزان حاشیه در این قسمت به نسبت دیگر گوشی های پایین رده کمتر به نظر می رسد.

گوشی سامسونگ گلکسی J3 دارای ابعاد 142.3 *71 * 7.9 میلی متر و وزن 138 گرم می باشد و در استفاده های طولانی مدت سبب ایجاد ناراحتی یا خستگی دست ها نمی شود.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J3

جنس بدنه گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 با ظرفیت 16 گیگابایت از پلاستیک است و از دوام قابل قبولی در برابر آسیب های احتمالی بهره می برد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J3 

دوربین اصلی گوشی سامسونگ Galaxy J320 از لنزی با کیفیت 8 مگاپیکسل برخوردار و دوربین سلفی آن از لنزی با کیفیت 5 مگاپیکسل برخوردار می باشد.

این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 720p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را علاوه بر عکاسی در اختیار شما قرار می دهد.

مجهز بودن به فلش LED و پشتیبانی از ثبت تصاویر به صورت HDR از دیگر مشخصات دوربین اصلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی تری به شمار می آید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J3

در گوشی گلکسی جی 3  از یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع سوپر امولد استفاده شده که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی J3 با رزولوشن 1280 * 720پیکسل، تراکمی برابر با 294 پیکسل را ارائه می دهد.

صفحه نمایش موبایل جی تری سامسونگ برای استفاده های روزمره از کارایی قابل قبولی برخوردار است اما برای نمایش ویدئوها و تصاویر با کیفیت نباید چندان بر روی آن حساب باز کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J3 

در گوشی موبایل مدل جی تری سامسونگ از سیستم عامل اندروید نسخه 5.1.1 موسوم به لالی پاپ استفاده شده که می توان در صورت نیاز آن را به اندروید نسخه 7.1.1 (نوقا) ارتقا داد.

این گوشی سامسونگ گلکسی J3 از تراشه Spreadtrum SC9830 بهره می برد که به یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-400 مجهز است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J3

این مشخصات سخت افزاری بیانگر این موضوع است که گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J320 برای استفاده های روزمره و کاربری های عادی عملکرد مناسبی دارد، اما برای اجرای برنامه های سنگین و پردازش های پیچیده نباید انتظاری از آن داشت.

 گوشی موبایل Samsung Galaxy J3 در دو نسخه با حافظه داخلی 8 و 16 گیگابایت ارائه شده که میزان حافظه رم در این نسخه ها به ترتیب برابر با 1.5 و 2 گیگابایت می باشد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 

در گوشی سامسونگ گلکسی مدل جی تری از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که قابلیت تعویض آن توسط کاربر وجود دارد.

شارژ کامل این باتری برای استفاده از گوشی سامسونگ Galaxy J3 برای 22 ساعت مکالمه مداوم، 77 ساعت پخش موسیقی یا 349 ساعت روشن نگه داشتن آن در حالت آماده به کار کافیست.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3

از دیگر ویژگی های گوشی موبایل مدل Samsung Galaxy J3 می توان به مجهز بودن آن به شتاب سنج، حسگر مجاورتی، بلوتوث نسخه 4، رادیو، GPS، NFC و پورت میکرو USB 2.0 اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 با ظرفیت 16 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 با ظرفیت 16 گیگابایت

اگر به دنبال یک گوشی موبایل اندروید ساده برای انجام کارهای عادی و روزمره هستید، می توانید بر روی گوشی گلکسی J3 حساب باز کنید.

 گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 با ظرفیت 16 گیگابایت با عملکرد سریع و روان خود در کاربری های عادی، میزان شارژدهی مناسب باتری و کیفیت ساخت مطلوب بدنه یکی از گوشی های پرطرفدار در بین گوشی های پایین رده و مقرون به صرفه به حساب می آید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید موبایل گلکسی جی تری با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 با ظرفیت 16 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 9 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی