محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha TM12 مناسب آیپد 2 تا آیپد 4 اپل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

محافظ صفحه نمایش ایپد

ابعاد: 183*236 میلی متر

ویژگی ها: ضد اثر انگشت، ضد انعکاس، ضد اشعه ماورا بنفش، قابل شستشو

محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها  Sewha TM12 مناسب آیپد 2 تا آیپد 4 اپل

امروزه برای محافظت از صفحه LCD گوشی موبایل یا تبلت از گلس محافظ صفحه نمایش استفاده می کنند در حقیقت یکی از اجزا اصلی لوازم جانبی موبایل و تبلت می باشد.

محافظ صفحه نمایش TM12 در ابعاد 183*236 میلی متر و برای استفاده بر روی صفحه نمایش تبلت مدل آیپد 2 تا آیپد 4 اپل توسط شرکت کره ای سوها به بازار عرضه شده است.

باقی ماندن اثر انگشت یا لکه های ناشی از استفاده از لوازم آرایش و لکه های چربی بر روی صفحه نمایش تبلت های اپل، به یک معضل جدی تبدیل شده است.

محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها  Sewha TM12 مناسب آیپد 2 تا آیپد 4 اپل

برای رفع این مشکل می توان از محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها  Sewha TM12 مناسب آیپد 2 تا آیپد 4 اپل استفاده کرد که علاوه بر اثر انگشت، از آیپد شما در برابر ضربه و خط و خش نیز محافظت می کند.

این محافظ صفحه نمایش دارای قابلیت جذب اشعه مضر ماوراء بنفش ساطع شده از صفحه نمایش LCD آیپد در هنگام کار می باشد و از ایجاد خستگی و وارد شدن فشار به چشم ها بخصوص در استفاده های طولانی مدت از آیپد جلوگیری می کند.

محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها  Sewha TM12 مناسب آیپد 2 تا آیپد 4 اپل

از دیگر ویژگی های پرکاربرد و مهم محافظ صفحه نمایش سوها TM12 باید به ضد انعکاس بودن آن اشاره کرد که باعث می شود تا تصویر اشیای اطراف بر روی صفحه نمایش آیپد بازتاب نشود.

محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها  Sewha TM12 مناسب آیپد 2 تا آیپد 4 اپل به طور کامل در برابر گرد و خاک محیط مقاوم است و در صورت نیاز می توان آن را به سادگی از صفحه نمایش آیپد جدا کرد و مورد شستشو قرار داد.

در پشت فیلتر این محافظ صفحه نمایش تبلت اپل از چسب سیلیکونی استفاده شده که سبب نصب راحت محافظ بر روی صفحه نمایش آیپد می گردد.

محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها  Sewha TM12 مناسب آیپد 2 تا آیپد 4 اپل

در جمع بندی معرفی محافظ صفحه نمایش ضد ضربه سوها TM12 می توان گفت که اگر به دنبال یک محافظ صفحه نمایش مقرون به صرفه همراه با امکانات و قابلیت های متنوع برای استفاده بر روی آیپد خود هستید، این محافظ صفحه نمایش می تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده سازد.

جهت دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید محافظ صفحه نمایش سوها TM12 با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت ایده برتر دیدن فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 10 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی