فیش پرینتر پروتک Protech AB-88D
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فیش پرینتر پروتک AB-88D

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ: 75 تا 85 میلی متر
سرعت چاپ: 250 تصویر در ثانیه
نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش پرینتر پروتک AB-88D

فیش پرینتر دستگاهی است که برای چاپ قبض، رسید مشتری، فاکتور و فیش در فروشگاه ها، محیط های تجاری و سبک و کارهای مبتنی بر دریافت پول از مشتری و ارائه رسید مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی فیش پرینتر پروتک AB-88D

از جمله فیش پرینترهای خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار می توان به فیش پرینتر AB-88D محصول شرکت پروتک اشاره کرد که هم قابلیت استفاده به عنوان یک فیش پرینتر رومیزی را دارد و هم می توان از آن به صورت نصب بر روی دیوار استفاده کرد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر Protech AB-88D 

فیش پرینتر پروتک Protech AB-88D از مکانیزم چاپ حرارتی دوسویه بهره می برد و از رول های کاغذ حرارتی باید به عنوان مواد مصرفی آن استفاده کرد.

یکی از ویژگی های پرینتر صدور فیش پروتک که از AB-88D بهترین فیش پرینترهای بازار است، نوع طراحی آن می باشد که باعث شده تا دسترسی به رول کاغذ مورد استفاده در این پرینتر بسیار آسان باشد و تعویض آن با سرعت بالا و بدون ایجاد مشکل خاصی امکان پذیر خواهد بود.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر Protech AB-88D

سرعت چاپ فیش زن پروتک AB-88D برابر با 250 میلی متر بر ثانیه و عرض چاپ آن برابر با 75 تا 85 میلی متر است و از این جهت می توان این دستگاه را در دسته فیش پرینترهای سریع قرار داد.

همچنین پرینترحرارتی پروتک Protech AB-88D با رزولوشن 203 dpi عمل چاپ را انجام می دهد و موارد چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوح قابل توجهی برخوردار هستند.

فیش پرینتر پروتک Protech AB-88D

فیش پرینتر پروتک Protech AB-88D در ابعاد 150*196*147 میلی متر ارائه شده و به برش دهنده اتوماتیک مجهز است که باعث افزایش سرعت فرآیند چاپ و ارائه رسید به مشتری می گردد.

 چاپگر فیش پروتک AB-88D از قابلیت چاپ 48 کاراکتر در هر خط برخوردار می باشد و به طور کلی از 95 کاراکتر رایج حروف و اعداد پشتیبانی می کند.

فیش پرینتر پروتک Protech AB-88D

از دیگر مشخصات فیش زن Protech AB-88D باید به پورت های ارتباطی آن اشاره کنیم. این دستگاه به درگاه های ارتباطی اتصال به کشوی پول، USB، سریال و شبکه مجهز بوده و به آسانی می توان از آن در اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتال بهره برد.

با توجه به مشخصات و قابلیت های پرینتر صدور فیش Protech AB-88D می توان گفت که اگر به دنبال یک فیش پرینتر سریع و با طول عمر بالا جهت استفاده در کسب و کارهای با حجم کاری متوسط و بالا هستید، فیش پرینتر پروتک AB-88D می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع فیش پرینتر و خرید فیش پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر پروتک Protech AB-88D





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 10 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی