دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور ایسوس P3B

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 800 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 100000:1

معرفی ویدئو پروژکتور ایسوس P3B

کمپانی ایسوس یکی از نام های شناخته شده در عرصه تولید دستگاه های دیجیتال و ارائه خدمات در حوزه تکنولوژی های مربوط به فناوری اطلاعات می باشد.

پروژکتور ایسوس P3B یکی از محصولات این شرکت است که در دسته ویدئو پروژکتورهای قابل حمل جای دارد.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B در ابعاد 153.5*43*131.2 میلی متر و وزن 750 گرم ارائه شده و به آسانی می توان آن را با خود به هر مکانی حمل کرد.

معرفی ویدئو پروژکتور ایسوس P3B

انرژی مورد نیاز این پروژکتور از باتری داخلی قدرتمند آن تأمین می شود که از ظرفیتی معادل با 12 هزار میلی آمپر ساعت بهره می برد.

میزان شارژ دهی این باتری به قدری مناسب است که شما می توانید از این پروژکتور ایسوس به عنوان یک پاوربانک نیز بهره برده و گوشی موبایل خود را با آن شارژ کنید.

لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور ایسوس مدل ASUS P3B به پورت MHL مجهز است و امکان اتصال انواع گوشی موبایل به آن از طریق کابل وجود دارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ASUS P3B

علاوه بر پورت MHL، ویدئو پروژکتور پرتابل ایسوس P3B به پورت های HDMI و D-sub نیز مجهز می باشد و می توان از آن به راحتی در اتصال به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ASUS P3B

بر روی بدنه پروژکتور ASUS P3B پورت های USB 2.0، USB Type-A (دو عدد)، میکرو USB و شیار کارت حافظه میکرو SD نیز تعبیه شده که می توان با استفاده از آنها انواع حافظه های USB، دانگل های وای فای و کارت های حافظه جانبی را به این دستگاه متصل کرد و فایل های ویدئویی و تصاویر موجود بر روی آنها را بر روی پرده به نمایش در آورد.

ویدیو پروژکتور ایسوس P3B از قابلیت اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند و شما می توانید گوشی و تبلت خود را از طریق وای فای به صورت مستقیم به آن متصل نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B

ویدئو پروژکتور ایسوس P3B از فناوری DLP برای پخش تصاویر بهره می برد.

این موضوع در کنار میزان رزولوشن و نسبت کنتراست ویدیو پروژکتور مدل P3B که به ترتیب برابر با 1280*800 پیکسل و 100000:1 است، باعث شده تا تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور از وضوح و وکیفیت بسیار مناسبی برای یک پروژکتور قابل حمل برخوردار باشند.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B

پروژکتور جیبی ایسوس P3B قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را داراست و شدت روشنایی آن در بهترین حالت برابر با 800 لومن می باشد. از این جهت بهتر است تا از این پروژکتور در محیط های کم نور استفاده کنید تا تصاویر از میزان شفافیت قابل قبولی برخوردار باشند.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B توانایی نمایش تصاویر بر روی پرده های 25 تا 200 اینچی را داراست و فاصله قرارگیری آن نسبت به پرده نمایش حداقل 0.43 متر و حداکثر 3.44 متر باید باشد.

از دیگر قابلیت های سینمای خانگی ASUS P3B می توان به سازگاری آن با فناوری تصحیح خودکار زاویه تصویر، امکان نمایش تصاویر به صورت سه بعدی و مجهز بودن به یک اسپیکر داخلی 2 واتی اشاره کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B

از این محصول می توان در محیط های اداری و آموزشی و همچنین به منظور نمایش فیلم و انجام بازی در منازل استفاده کرد.

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پروژکتور ایسوس P3B با دیگر پروژکتورهای قابل حمل شده، حافظه داخلی 2 گیگابایتی آن است که امکان ذخیره فایل های مورد نظر و حمل آنها با خود را در اختیار شما قرار می دهد.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید دیتا ویدئو پروژکتورهای ایسوس به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 10 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی