محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha LM30 مناسب مانیتور 30 اینچ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

محافظ صفحه نمایش مناسب مانیتور 30 اینچ

ابعاد: 403*643 میلی متر

ویژگی ها: ضد اثر انگشت، دارای تکنولوژی میکرولوور، جذب اشعه ماورا بنفش، ضد گرد و غبار

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha LM30 مناسب مانیتور 30 اینچ

اگر به دنبال یک محافظ صفحه نمایش در ابعاد بزرگ برای استفاده بر روی مانیتور کامپیوتر یا صفحه نمایش لپ تاپ خود هستید، محافظ LM30 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این محافظ صفحه نمایش محصول شرکت کره ای سوها می باشد و در ابعاد 643*403 میلی متر به منظور استفاده بر روی صفحه نمایش های 30 اینچی به بازار عرضه شده است.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha LM30 مناسب مانیتور 30 اینچ

از جمله ویژگی های محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha LM30 مناسب مانیتور 30 اینچ می توان به مقاومت کامل آن در برابر اثر انگشت، گرد و خاک، ضربه، لکه و خط و خش اشاره کرد.

همچنین محافظ صفحه نمایش سوها مدل LM30 با جذب اشعه مضر ماوراء بنفش ساطع شده از صفحه LCD از آسیب رسیدن به چشم ها جلوگیری می کند.

یکی از کابردهای مهم محافظ صفحه نمایش امنیتی مانیتور سوها امکان استفاده از آن به منظور حفظ حریم شخصی و ممانعت از قابل مشاهده بودن محتوای درحال نمایش بر روی صفحه برای اطرافیان است.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha LM30 مناسب مانیتور 30 اینچ

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی سوها LM30 از فناوری میکرو لوور Micro Louver برخوردار بوده و زاویه دید موثر صفحه نمایش را به 30 درجه نسبت به خط عمود بر آن کاهش می دهد. بنابراین فقط کاربر اصلی قادر به مشاهده محتوای صفحه نمایش خواهد بود و از نفوذ بصری و سرک کشیدن های اطرافیان ممانعت به عمل خواهد آمد.

این ویژگی در هنگام کار با تصاویر شخصی و اطلاعات حساسی مانند اطلاعات حساب های بانکی کارایی بالایی دارد و با فراهم آوردن احساس امنیت و آرامش برای شما، از دزدی های بصری احتمالی جلوگیری می کند.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha LM30 مناسب مانیتور 30 اینچ

از دیگر مشخصات محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی سوها LM30 می توان به خاصیت ضد انعکاسی آن اشاره کرد. این خاصیت باعث می شود تا صفحه نمایش حالتی مات به خود بگیرد و بازتاب نور و تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نباشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha LM30 مناسب مانیتور 30 اینچ می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی