دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل سینمکس Cinemax T20
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور سینمکس T20

عمر لامپ: 40000 ساعت
وضوح تصویر: SVGA 800*600
شدت روشنایی: 1500 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 1500:1

معرفی ویدئو پروژکتور سینمکس T20

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل سینمکس Cinemax T20 از جمله پروژکتورهای سبک و قابل حمل محسوب می شود که برای نمایش فیلم و بازی های رایانه ای بر روی پرده نمایش و مصارف آموزشی ارائه شده است.

معرفی ویدئو پروژکتور سینمکس T20

این پروژکتور برای استفاده در اتاق های تاریک مناسب بوده و قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال از طریق کابل و انواع حافظه های USB را دارد.

طول عمر بالای لامپ و قابلیت پخش مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه SD از جمله ویژگی های ویدئو پروژکتور سینمکس T20 به حساب می آیند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتورCinemax T20

لامپ LED به کار رفته در ویدیو پروژکتور قابل حمل سینمکس T20 یکی از نقاط قوت اصلی این دستگاه می باشد که طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور در صورت استفاده صحیح به 40 هزار ساعت نیز می رسد. بنابراین تا مدت ها نیازی به تعویض یا تعمیر این لامپ وجود نخواهد داشت.

رزولوشن دیتا پروژکتور پرتابل سینمکس T20 برابر با 800*600 پیکسل و نسبت کنتراست آن 1500:1 است و از فایل های تصویری ورودی با حداکثر رزولوشن 1080p پشتیبانی می کند. عمل زوم و بزرگ نمایی در پروژکتور سینمکس T20 به صورت دستی انجام می پذیرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Cinemax T20

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور Cinemax T20 برابر با 1500 لومن است که برای یک مینی پروژکتور قابل حمل میزان نسبتا مناسبی است. از این جهت پیشنهاد می شود تا از ویدیو پروژکتور قابل حمل Cinemax T20 در اتاق هایی با روشنایی کم و تاریک بهره ببرید.

برای اتصال این پروژکتور به دستگاه های دیگر می توان از پورت های HDMI، VGA و USB تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل سینمکس Cinemax T20

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل سینمکس Cinemax T20 دارای ابعاد 187*149*77.5 پیکسل و وزن یک کیلوگرم است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. شما می توانید از این پروژکتور به صورت متصل به سقف، دیوار یا زمین استفاده کنید.

توجه داشته باشید که فاصله قرارگیری دیتا پروژکتور Cinemax T20 نسبت به پرده نمایش حداقل 1.5 متر و حداکثر 5.2 متر می تواند باشد. پروژکتور قابل حمل سینمکس T20 تصاویری در اندازه های 50 تا 176 اینچی به شما ارائه می دهد و می توان از آن در اتاق های با اندازه متوسط استفاده کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل سینمکس Cinemax T20

پشتیبانی از فناوری تصحیح خودکار زاویه تصویر تا 15 درجه از دیگر ویژگی های پروژکتور سینمکس Cinemax T20 محسوب می شود. دو اسپیکر داخلی این پروژکتور که از توانی معادل با 2 وات برخوردارند، صدایی با کیفیت و حجم مناسب در محیط های کم سر و صدا و کوچک به شما ارائه می دهند.

البته پیشنهاد می شود برای دستیابی به صدایی پرقدرت در هنگام نمایش، از اسپیکر خارجی یا آمپلی فایر استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ویدئو پروژکتورهاو خرید ویدئو پروژکتوربا شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل سینمکس Cinemax T20





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی