محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM3 مناسب تبلت 9.7 اینچ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

محافظ صفحه نمایش تبلت 9.7 اینچ

ابعاد: 181*236 میلی متر

ویژگی ها: محدود کردن زاویه دید به 30 درجه، مجهز به فیلتر دو طرفه، جذب اشعه ماورا بنفش، مقاوم در برابر ضربه و گرد و غبار

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM3 مناسب تبلت 9.7 اینچ

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها مدل TM3 یک محصول جالب و پرکاربرد از شرکت کره ای سوها است که از قابلیت های فراوانی در محافظت از صفحه نمایش موبایل و تبلت شما برخوردار می باشد.

این محافظ صفحه نمایش سوها از نوع مات و دارای قابلیت ضد انعکاسی است و مانع از افتادن تصویر محیط اطراف بر روی صفحه نمایش می شود.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM3 مناسب تبلت 9.7 اینچ

این ویژگی در کنار قابلیت جذب اشعه مضر ماوراء بنفش UV ساطع شده از صفحه LCD، باعث می شود تا چشم های کاربر در هنگام کار به مدت طولانی در طی روز با تبلت دچار احساس خستگی نشود.

ابعاد محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM3 مناسب تبلت 9.7 اینچ برابر با 236*181 میلی متر است و قابل استفاده بر روی آیپد 1 و انواع تبلت های 9.7 اینچی می باشد.

این محافظ صفحه نمایش دارای یک فیلتر دو طرفه است که در پشت آن از چسب سیلیکونی به منظور امکان نصب و جداسازی آسان بهره برده شده است.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM3 مناسب تبلت 9.7 اینچ

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها TM3 دارای فناوری میکرو لوور Micro Louver است، که کاربرد آن در محدود کردن زاویه دید به 30 درجه نسبت به خط عمود بر صفحه نمایش تبلت می باشد و باعث جلوگیری از سرک کشیدن اطرافیان و حفظ حریم شخصی کاربر در هنگام استفاده از تبلت در یک مکان عمومی می شود.

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی تبلت 9.7 اینچ از دو جهت چپ و راست از اطلاعات در حال نمایش بر روی صفحه نمایش تبلت شما محافظت می کند، به نحوی که این اطلاعات فقط برای کاربر اصلی آن ها قابل مشاهده خواهند بود و احساس آسایش و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM3 مناسب تبلت 9.7 اینچ

محافظ صفحه نمایش امنیتی تبلت مدل TM3 دارای سختی 3H است و از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه به طور کامل مراقبت می کند. همچنین این محافظ امنیتی ضد اثر انگشت و ضد گرد و غبار بوده و تجربه ای لذت بخش از کار با موبایل یا تبلت به شما می بخشد.

نکته ای که باید در هنگام تهیه محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها TM3 به آن توجه داشته باشید این است که فیلتر دو طرفه این محافظ حدود 20 درصد از میزان روشنایی صفحه نمایش را کاهش می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM3 مناسب تبلت 9.7 اینچ با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی