فیش پرینتر رمو Remo RP-315
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی رمو RP-315

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ: 79.5 میلی متر
سرعت چاپ: 300 تصویر در ثانیه
نوع برش: اتوماتیک

معرفی فیش زن رمو RP-315

پرینترهای مخصوص صدور فیش دستگاه هایی هستند که در محیط های فروشگاهی به منظور چاپ رسید مشتری، فاکتور، قبض و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت رمو یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع فیش پرینتر است که از جمله محصولات آن می توان به پرینتر صدور فیش رمو RP-315 اشاره کرد.

معرفی فیش زن رمو RP-315

فیش پرینتر رمو RP-315 در ابعاد 148 * 145 * 188 میلی متر و وزن 1.7 کیلوگرم عرضه شده و از طراحی ظاهری ساده اما شیکی بهره می برد.

فیش های صادر شده توسط فیش زن رمو RP-315 از قسمت بالایی بدنه خارج می شوند و شما می توانید با باز کردن کاور این قسمت، به آسانی به رول کاغذ جهت تعویض آن دسترسی داشته باشید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Remo RP-315

سرعت چاپ معمولاً یکی از معیارهایی است که در انتخاب یک فیش پرینتر به خصوص برای استفاده در کسب و کارهای با حجم کاری بالا مورد توجه قرار می گیرد.

فیش پرینتر رمو Remo RP-315 از سرعت چاپ 300 میلی متر بر ثانیه برخوردار بوده و در دسته بهترین فیش پرینترهای بازار قرار می گیرد.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Remo RP-315

فرآیند چاپ در دستگاه فیش زن رمو RP-315 به صورت حرارتی انجام می گیرد.

بنابراین نیازی به استفاده از جوهر یا تونر در پرینتر حرارتی رمو RP-315 وجود ندارد و باید از کاغذهای مخصوص از نوع حرارتی به عنوان مواد مصرفی آن استفاده کنید.

پرینتر فروشگاهی رمو RP-315 دارای عرض چاپی معادل با 79.5 میلی متر می باشد و کاملاً برای استفاده در محیط های فروشگاهی می توان بر روی این فیش پرینتر حساب باز کرد.

فیش پرینتر رمو Remo RP-315

با توجه به اینکه فیش پرینتر رمو Remo RP-315 به برش دهنده اتوماتیک مجهز است، چاپ فیش ها و تحویل آنها به مشتری با سرعت بیشتری نسبت به فیش پرینترهای دارای برش دهنده دستی انجام می شود.

فیش پرینتر رمو Remo RP-315

طول عمر کاتر یا برش دهنده اتوماتیک به کار برده شده در چاپگر فیش رمو RP-315 برابر با یک میلیون برش است و پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی نسبتاً طولانی خواهد بود.

برای اتصال کامپیوتر یا لپ تاپ به پرینتر حرارتی رمو RP-315 می توانید از پورت های USB و RS232 تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید.

در مجموع می توان گفت که اگر به دنبال یک فیش پرینتر مقرون به صرفه، سریع و دقیق برای استفاده در کسب وکار خود هستید، پرینتر فیش زن Remo RP-315 می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

برای آگاهی از روش های انتخاب یک فیش پرینتر مناسب و نحوه خرید پرینتر صدور فیش Remo RP-315 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

فیش پرینتر رمو Remo RP-315





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی