دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE C356iF
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی کانن C356iF

نوع: لیزری رنگی، ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 6.9 ثانیه
سرعت کپی: 36 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 600*1200 dpi

معرفی دستگاه کپی کانن ADVANCE C356iF

کمپانی کانن شرکتی معتبر و شناخته شده در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های دیجیتال به شمار می آید.

دستگاه کپی C356iF یکی از محصولات این شرکت است که برای استفاده در محیط ها و کسب و کارهای با حجم کاری متوسط ارائه شده است.

معرفی دستگاه کپی کانن ADVANCE C356iF

دستگاه کپی کانن C356iF در دسته دستگاه های کپی چهار کاره جای دارد و امکان کپی، پرینت، اسکن و ارسال و دریافت فکس را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد.

امکان چاپ رنگی و قابلیت چاپ به صورت دو رو از دیگر ویژگی های دستگاه کپی چندکاره کانن ADVANCE C356iF  به شمار می آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن ADVANCE C356iF

دستگاه کپی رنگی کانن Canon C356iF از جدیدترین تکنولوژی های کانن در زمینه چاپ رنگی بهره می برد و اسناد چاپ شده با آن از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردارند.

علاوه بر این، رزولوشن پرینت دستگاه فتوکپی ADVANCE C356iF برابر با 1200 * 600 dpi و رزولوشن کپی آن در حال چاپ برابر با 2400 * 600 dpi می باشد که باعث شده تا کیفیت تصاویر و متون چاپ شده با این دستگاه تضمین شده باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن ADVANCE C356iF

این دستگاه کپی ایستاده در عرض 30 ثانیه پس از روشن شدن، گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 5.1 ثانیه و اولین کپی رنگی را در عرض 6.9 ثانیه ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که دستگاه کپی ایستاده کانن ADVANCE C356iF را می توان در حالت راه اندازی سریع قرار داد که در این حالت زمان آماده به کار شدن دستگاه تنها برابر با 4 ثانیه خواهد بود.

مشخصات فنی دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE C356iF می توان به یک صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع LCD اشاره کرد که که باعث شده کار با این دستگاه به اندازه کار با یک اپلیکیشن موبایل ساده شود.

شما با استفاده از این صفحه نمایش بزرگ و رنگی می توانید تمام تنظیمات دلخواه خود را در هنگام چاپ اعمال کرده و پیش نمایش سند مورد نظر قبل از چاپ را مشاهده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن ADVANCE C356iF

سرعت پرینت و کپی متوالی دستگاه فتوکپی کانن مدل ADVANCE C356iF برابر با 36 برگ در دقیقه است که برای استفاده در حجم کاری متوسط مناسب می باشد.

همان طور که اشاره شد دستگاه کپی ایستاده کانن Canon ADVANCE C356iF از قابلیت اسکن نیز برخوردار است.

این دستگاه کپی به یک اسکنر همراه با ADF با ظرفیت 100 برگ مجهز بوده و امکان اسکن کاغذ معمولی و اشیای سه بعدی با وزن حداکثر 2 کیلوگرم با رزولوشن 600*600 dpi و ارسال فایل خروجی از طریق ایمیل یا فکس را برای شما فراهم می آورد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon ADVANCE C356iF 

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon ADVANCE C356iF شامل تونرهای مشکی و رنگی مدل GPR-58 کانن است که ظرفیت تونر مشکی آن برابر با چاپ 23000 تصویر و ظرفیت تونر رنگی آن برابر با چاپ 18000 تصویر است.

یکی از نکاتی که باید همواره به آن در زمان تعویض تونر توجه داشته باشید این است که تونر جایگزین با دستگاه کپی کانن شما سازگار بوده و از نوع اصل باشد. در غیر این صورت ممکن است تا به عملکرد دستگاه آسیب وارد شده و از طول عمر آن کاسته شود.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon ADVANCE C356iF

دستگاه کپی ایستاده کانن Canon imageRUNNER ADVANCE C356iF در حالت استاندارد گنجایش قرارگیری 650 کاغذ را دارد و به یک سینی با ظرفیت 550 برگ و سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ مجهز است.

همچنین شما می توانید در صورت نیاز سه سینی دیگر با ظرفیت 550 برگ به صورت جداگانه تهیه کرده و در  دستگاه کپی C356iF از آنها استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر از نحوه خرید تونر دستگاه کپی کنون Canon می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE C356iF 

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی کانن Canon C356iF امکان ارسال و دریافت فکس با سرعت 33.6 کیلوبایت بر ثانیه به هر دو صورت یک رو و دو رو است.

دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE C356iF

از جمله ویژگی های فکس دستگاه کپی لیزری کانن C356iF می توان به سرعت شماره گیری حداکثر 200 شماره، امکان شماره گیری گروهی تا 199 شماره و امکان گرفتن بک آپ از حافظه اشاره کرد.

لازم به ذکر است که حافظه فکس کپی کانن ADVANCE C356iF ظرفیت ذخیره 30 هزار برگ ارسال یا دریافت شده را داراست.

جهت اتصال به کپی کانن مدل Canon C356iF از راه های زیادی می توان بهره برد. شما می توانید از طریق پورت های USB 2.0 و USB 3.0 موجود بر روی بدنه دستگاه انواع حافظه های USB را به آن متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها به صورت مستقیم چاپ کنید.

دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE C356iF

همچنین می توانید از دستگاه کپی Canon ADVANCE C356iF در شبکه کابلی و به صورت گروهی نیز استفاده کنید.

دستگاه کپی لیزری رنگی کانن C356iF امکان اتصال بدون سیم گوشی موبایل و تبلت از طریق وای فای را نیز به شما می دهد و می توانید بدون نیاز به شبکه و از طریق وای فای از اسناد موجود بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود پرینت و کپی تهیه کنید.

برای دریافت قیمت بهترین دستگاه های کپی و اطلاع از نحوهخرید دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE C356iF با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE C356iF





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی