دیتا ویدئو پروژکتور یونیک UNIC UC46
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور یونیک UC46

عمر لامپ: 10000 ساعت
وضوح تصویر: 480*800 WVGA
شدت روشنایی: 1200 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 800:1

معرفی ویدئو پروژکتور یونیک UC46

دیتا ویدئو پروژکتور UC46 یکی از محصولات شرکت یونیک است که از جمله ویژگی های آن می توان به وزن سبک، پشتیبانی از قابلیت های اتصال بدون سیم از طریق وای فای و کیفیت ساخت مطلوب اشاره کرد.

این ویدئو پروژکتور برای نمایش فیلم و بازی در اندازه بزرگ بر روی پرده نمایش در مصارف شخصی و خانگی مناسب است و یکی از ویدئو پروژکتورهای مقرون به صرفه و با دوام محسوب می شود.

معرفی ویدئو پروژکتور یونیک UC46

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور UNIC UC46

همان طور که اشاره شد دیتا ویدئو پروژکتور یونیک UNIC UC46 از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و شما می توانید بدون نیاز به شبکه، انواع گوشی های هوشمند اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت و دیگر دستگاه های مجهز به وای فای را به صورت مستقیم به آن متصل نمایید.

علاوه بر این، بر روی بدنه ویدئو پروژکتور خانگی یونیک UC46 پورت USB نیز تعبیه شده و امکان اتصال انواع حافظه های USB و نمایش فایل های موجود بر روی آن ها وجود دارد.

از دیگر قابلیت های ویدیو پروژکتور یونیک UC46 امکان اتصال کنسول های بازی به آن و نمایش بازی های در حال انجام بر روی پرده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور UNIC UC46

علاوه بر درگاه های ورودی و خروجی ذکر شده، دیتا پروژکتور بی سیم یونیک UC46 به پورت های HDMI، S-Video و VGA نیز مجهز می باشد و به آسانی می توان از آن در اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل بهره برد.

رزولوشن ویدئو پروژکتور یونیک مدل UNIC UC46 برابر با 800*480 پیکسل، نسبت کنتراست آن 800:1 و شدت روشنایی این پروژکتور 1200 لومن است.

با توجه به این مشخصات می توان گفت که تصاویر نمایش داده شده با پروژکتور یونیک UNIC UC46 از کیفیت، وضوح و میزان روشنایی نسبتا قابل قبولی برخوردار هستند و بهتر است از آن در اتاق های نیمه تاریک و کم نور استفاده شود.

دیتا ویدئو پروژکتور یونیک UNIC UC46

دیتا ویدئو پروژکتور یونیک UNIC UC46 در ابعاد 200*151*90 میلی متر و وزن 1.1 کیلوگرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد.

لامپ به کار رفته در این پروژکتور از نوع LED است و دارای طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور 10 هزار ساعت می باشد که برای مصارف خانگی میزان قابل توجهی است و برای مدتی طولانی شما را از انجام هزینه اضافی برای تعویض لامپ بی نیاز می کند. 

دیتا ویدئو پروژکتور یونیک UNIC UC46

دیتا پروژکتور UNIC UC46 قابلیت نمایش تصاویری در اندازه 40 تا 140 اینچ را دارد و شما می توانید برای دستیابی به این اندازه ها، پروژکتور خود را در فاصله یک تا 3.8 متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور یونیک UC46 فاقد اسپیکر داخلی می باشد و از فناوری تصحیح زاویه تصویر به صورت اتوماتیک پشتیبانی نمی کند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتورو خرید ویدئو پروژکتوربا شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور یونیک UNIC UC46





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی