دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M265NV
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کپی شارپ MX-265NV

نوع: رومیزی
زمان تهیه اولین کپی : 4.3 ثانیه
سرعت کپی: 26 برگ در دقیقه A4 و 15 برگ در دقیقه A3
وضوح چاپ : 600*1200 dpi
حافظه : 2 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی شارپ MX-M265NV

امروزه استفاده از دستگاه های چند کاره در میان کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که این دستگاه ها هم فضای کمتری را اشغال می کنند و هم امکانات و قابلیت های چند دستگاه مختلف را به صورت یک جا ارائه می دهند.

معرفی دستگاه کپی شارپ MX-M265NV

دستگاه کپی MX-M265NV یکی از محصولات سه کاره شرکت شارپ است که امکان کپی، پرینت و اسکن را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه کپی برای استفاده در دفاتر اداری و شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده و از قابلیت چاپ و کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-M265NV

یکی از ویژگی های مهم دستگاه کپی شارپ مدل Sharp MX-M265NV امکان اتصال آن در شبکه و استفاده از این دستگاه کپی به صورت گروهی است.

دستگاه فتوکپی شارپ MX-M265NV پس از 20 ثانیه از زمان روشن شدن، گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی را در عرض 4.3 ثانیه به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-M265NV

پس از آن سرعت کپی و پرینت متوالی دستگاه کپی رومیزی شارپ MX-M265NV در هنگام چاپ بر روی کاغذ A4 به 26 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ بر روی کاغذ A3 به 15 برگ در دقیقه می رسد. از این جهت استفاده از این دستگاه کپی در حجم کاری کم و متوسط به شما پیشنهاد می شود.

اگر کیفیت اسناد چاپ شده برای شما اهمیت دارد، می توانید بر روی دستگاه کپی اداری شارپ MX-M265NV حساب باز کنید. چرا که رزولوشن پرینت و کپی آن به ترتیب برابر با 1200*600 dpi و 600*600 dpi می باشد و تصاویر و به خصوص متن های چاپ شده با آن کاملا واضح و خوانا خواهند بود.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-M265NV

سینی کاغذ به کار رفته در دستگاه کپی دورو شارپ MX-M265NV ظرفیت قرارگیری 500 برگ را دارد. این دستگاه کپی رومیزی به یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ نیز مجهز است و شما می توانید در صورت نیاز، سه سینی دیگر با ظرفیت هریک 500 برگ را به صورت جداگانه تهیه و از آن ها در دستگاه استفاده نمایید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-M265NV

دستگاه کپی حرفه ای شارپ Sharp MX-M265NV از تونر مشکی اصل شارپ با ظرفیت چاپ 27500 برگ پشتیبانی می کند و تا مدت ها شما را از صرف هزینه برای خرید تونر جدید بی نیاز می نماید. توجه داشته باشید که استفاده از تونرهای غیراورجینال ممکن است باعث کاهش طول عمر دستگاه و افت عملکرد آن شود.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M265NV

از جمله امکانات دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M265NV می توان به صفحه نمایش LCD لمسی و تمام رنگی آن اشاره کرد که کار با این دستگاه کپی رومیزی شارپ را مانند کار با یک اپلیکیشن موبایل برای شما آسان می کند.

حافظه داخلی 2 گیگابایتی دستگاه کپی حرفه ای شارپ Sharp MX-M265NV امکان ذخیره فایل اسناد مورد نظر جهت چاپ و همچنین ذخیره اطلاعات و سوابق کار با دستگاه را برای شما ایجاد می کند.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M265NV

دستگاه کپی پیشرفته شارپ MX-M265NV به یک اسکنر رنگی همراه با ADF و ظرفیت 100 برگ مجهز است که با استفاده از آن می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن گرفته و فایل خروجی را بر روی حافظه های USB، کامپیوتر رومیزی، سرور FTP، ایمیل و فولدر موجود بر روی شبکه ذخیره نمایید.

لازم به ذکر است که اسکنر تعبیه شده در  فتوکپی شارپ MX-M265NV قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، PDF، XPS، JPEG و PDF رمزگذاری شده را داراست.

برای دریافت قیمت دستگاه کپی شارپ و خرید دستگاه کپی حرفه ای شارپ MX-M265NV با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M265NV





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی