لیبل پرینتر وین کد WINCODE LP423A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل زن وین کد LP423A

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ: 108
میلیمتر
سرعت چاپ: 127
میلیمتر در ثانیه
وضوح چاپ: 203 dpi

معرفی پرینتر لیبل زن وین کد LP423A

لیبل پرینتر دستگاهی است که برای چاپ متون و بارکد بر روی کاغذهای پشت چسب دار یا لیبل استفاده می شود و کاربرد بالایی در محیط های فروشگاهی دارد.

از جمله پرینترهای لیبل زن با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار می توان به لیبل پرینتر وین کد WINCODE LP423A اشاره کرد که با توجه به قابلیت ها و امکانات بالای خود در تولیدی ها، سوپرمارکت ها، مراکز خدمات درمانی و بیمارستان ها، مراکز دولتی، ادارات، انبارها قابل استفاده می باشد.

معرفی پرینتر لیبل زن وین کد LP423A

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر WINCODE LP423A

لیبل پرینتر وین کد LP423A دارای سرعت چاپ 127 میلی متر بر ثانیه و رزولوشن 203 dpi است و برای استفاده در محیط هایی با حجم کاری کم و متوسط مناسب می باشد.

پرینتر لیبل زن وین کد LP423A از مکانیزم چاپ حرارتی مستقیم یا انتقال حرارت قادر به چاپ است و مواد مصرفی آن را رول های لیبل حرارتی با قطر حداکثر 127 میلی متر و ریبون های با طول حداکثر 300 متر و عرض 110 میلی متر تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است که عرض چاپ دستگاه لیبل زن وین کد LP423A برابر با 108 میلی متر است و می توان از آن برای چاپ متوالی به طول 4572 میلی متر بهره برد.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر WINCODE LP423A

از جمله ویژگی هایی که سبب بالا رفتن کارایی چاپگر لیبل وین کد LP423A شده است، قابلیت اتصال آن به کیبورد، اسکنر یا بارکد خوان به صورت مستقل و بدون نیاز به کامپیوتر است که استفاده از آن را در محیط های گوناگون بسیار آسان کرده است.

همچنین بر روی بدنه لیبل پرینتر مدل WINCODE LP423A یک صفحه نمایش LCD به اندازه 2.13 اینچ تعبیه شده که امکان اعمال تنظیمات چاپ و مشاهده خطاهای احتمالی را برای شما فراهم آورده است. 

چاپگر لیبل WINCODE LP423A دارای زنگ هشدار نیز هست که در محیط های شلوغ و پر سر و صدا می تواند کارایی بالایی جهت اطلاع کاربر از وضعیت پرینت در حال انجام داشته باشد.

برای اتصال لیبل زن پشت چسب دار WINCODE LP423A به دیگر دستگاه ها می توان از پورت های USB 2.0 و RS-232 موجود بر روی بدنه آن بهره برد و می توان از این پرینتر در قالب یک شبکه کابلی و به منظور استفاده گروهی هم استفاده کرد.

لیبل پرینتر وین کد WINCODE LP423A

لیبل پرینتر وین کد WINCODE LP423A در ابعاد 220*198*288 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم به بازار عرضه شده و از قابلیت چاپ بارکدهای تک بعدی و دو بعدی برخوردار است.

این پرینتر به یک پردازنده 32 بیتی، حافظه فلش 8 مگابایتی و حافظه رم 16 مگابایتی مجهز می باشد که باعث شده تا فرمان های پرینت با سرعتی بالا و بدون هنگی توسط پرینتر انجام شوند.

لیبل پرینتر وین کد WINCODE LP423A

لازم به ذکر است که لیبل زن حرارتی وین کد LP423A دارای درگاه کارت حافظه نیز هست و شما می توانید با تهیه کارت حافظه های SD میزان حافظه جانبی دستگاه خود را تا 32 گیگابایت افزایش دهید.

سازگاری با نرم افزار طراحی لیبل WinLabel دیگر ویژگی لیبل پرینتر دو بعدی LP423A به شمار می آید که به شما اجازه می دهد تا قالب های لیبل دلخواه خود را طراحی و عمل چاپ را بر روی آن ها انجام دهید. این نرم افزار از امکان اتصال به پایگاه های داده sql، فایل های اکسل و فایل های متنی نیز برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر و خرید لیبل زن می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 کارشناسان فروش تماس بگیرید.

لیبل پرینتر وین کد WINCODE LP423A





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی