دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M356NV
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کپی شارپ MX-M356NV

نوع: رومیزی - سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی : 4 ثانیه
سرعت کپی: 26 برگ در دقیقه
وضوح چاپ : رنگی: 600*600 dpi
حافظه : 5 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی شارپ MX-M356NV

اگر به دنبال یک دستگاه کپی سریع و با کیفیت هستید، دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M356NV را به شما توصیه می کنیم.

این دستگاه کپی از جمله دستگاه های سه کاره تولید شرکت شارپ است و می توان از آن به منظور کپی، اسکن و پرینت استفاده کرد.

معرفی دستگاه کپی شارپ MX-M356NV

 

صفحه نمایش 7 اینچی رنگی و لمسی، قابلیت استفاده در شبکه کابلی با رعایت تمام نکات و موارد امنیتی، کپی و چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو بر روی کاغذ A3 و رزولوشن بالای پرینتر ویژگی هایی هستند که دستگاه کپی اداری شارپ MX-M356NV را به یکی از پرفروش ترین دستگاه های کپی تبدیل کرده اند.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-M356NV

دستگاه کپی MX-M356NV از توانایی پرینت اسناد با رزولوشن 1200*600 dpi برخوردار است. بنابراین می توان از کیفیت، وضوح و میزان خوانایی اسناد پرینت شده با آن اطمینان کامل داشت.

لازم به ذکر است که سرعت کپی و پرینت در دستگاه کپی رومیزی مدل Sharp MX-M356NV در حالت چاپ بر روی کاغذ A4 معادل با 35 برگ در دقیقه و در حالت چاپ بر روی کاغذ A3 معادل با 20 برگ در دقیقه است و از این لحاظ می توان این دستگاه کپی را جزء دستگاه های سریع و مناسب برای استفاده در دفاتر اداری و سازمانی با حجم کاری متوسط و کم دانست.

قابلیت استفاده از دستگاه کپی پیشرفته شارپ MX-M356NV در چارچوب یک شبکه کابلی این امکان را به تیم کاری شما می دهد تا به صورت گروهی از آن استفاده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-M356NV

توجه داشته باشید که این محصول از متدهای امنیتی مانند تعریف رمز عبور برای کاربران برخوردار بوده و امنیت استفاده از آن در شبکه تضمین شده می باشد.

یکی از امکاناتی که سبب افزایش کارایی دستگاه کپی پر سرعت شارپ MX-M356NV شده است، مجهز بودن آن به اسکنر رنگی می باشد که از طریق شبکه نیز می توان از آن استفاده کرد.

این اسکنر دارای سرعت بالایی برابر با 56 تصویر در دقیقه است و امکان ذخیره فایل های اسکن شده در حساب ایمیل، کامپیوتر، سرور FTP، فولدر موجود بر روی شبکه و حافظه های USB را برای شما فراهم می آورد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-M356NV

حداقل اندازه کاغذ ورودی به دستگاه کپی رومیزی شارپ MX-M356NV برابر با اندازه کاغذ A6 و حداکثر اندازه آن برابر با سایز کاغذ A3 می باشد.

اگر از قرار دادن های متوالی کاغذ در دستگاه کپی خسته شده اید، می توانید با استفاده از آن این مشکل را حل کنید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-M356NV

چرا که این دستگاه کپی دورو شارپ در حالت استاندارد دارای ظرفیت 1100 برگ و در حالت ماکزیمم دارای ظرفیت 2100 برگ است و تا مدت ها نیازی به قرار دادن کاغذ در آن وجود نخواهد داشت.

در رابطه با تونر به کار رفته در دستگاه کپی چند کاره شارپ مدل MX-M356NV نیز باید به این نکته اشاره کنیم که در این دستگاه از تونر مشکی اصل شرکت شارپ با ظرفیت چاپ 27500 برگ استفاده شده است.

این تونر برای ماه ها خیال شما را بابت تعویض آن راحت خواهد کرد؛ اما در صورت نیاز به تعویض، حتماً از تونر اورجینال ساخت شارپ در آن استفاده کنید تا دستگاه شما با افت کیفیت در عملکرد مواجه نشود.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M356NV

توجه داشته باشید که در حالت استاندارد، دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M356NV دارای دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ می باشد که در صورت تمایل می توان از دو سینی 500 برگی دیگر به صورت جداگانه در آن بهره برد.

دستگاه فتوکپی شارپ MX-M356NV در عرض حدود 20 ثانیه پس از روشن شدن، گرم می شود و اولین کپی را در کمتر از 4 ثانیه به شما ارائه می دهد.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M356NV

 

از این جهت می توان گفت که این دستگاه کپی حرفه ای شارپ از سرعت راه اندازی و آماده به کار شدنِ سریعی برخوردار است و در مواقعی که نیاز فوری به کپی، پرینت یا اسکن دارید می تواند کار شما را به سرعت پیش ببرد.

از جمله ویژگی های این محصول در حالت کپی می توان به امکان کوچک کردن و بزرگ نمایی اسناد از 25 تا 400 درصد و قابلیت انجام 999 کپی به صورت متوالی اشاره کرد.

برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه کپی حرفه ای شارپ MX-M356NV با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M356NV





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی