بارکد خوان دلتا Delta 331
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان دلتا 331

سرعت اسکن: 260 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان دلتا 331

بارکد خوان دلتا 331 با قابلیت اسکن انواع بارکدهای تک بعدی و دو بعدی، یکی از دستگاه های بارکد خوان کارا و پرطرفدار موجود در بازار به شمار می آید.

از این بارکد خوان می توان در انبارها، فروشگاه ها، داروخانه ها و کسب و کارهای نیازمند به اسکن QR Code استفاده کرد.

در معرفی بارکدخوان دلتا 331 می توان به وزن 125 گرم و ابعاد 167 * 82 * 85 میلی متر اشاره کرد و از طراحی ارگونومیک و مناسبی بهره می برد.

از این جهت دستگاه بارکد اسکنر دلتا Delta 331 برای افرادی که شرایط کاری آنها به گونه ای است که باید ساعاتی طولانی از روز را به کار با بارکد خوان بگذرانند، کاملاً مناسب است و از احساس خستگی دست ها جلوگیری می کند.

بارکدخوان سیمی دلتا 331 قابلیت اسکن بارکد از روی صفحه نمایش تلفن های همراه و مانیتور کامپیوتر یا لپ تاپ را نیز داراست و می توان از آن متناسب با شرایط به راحتی استفاده کرد.

همراه با بارکد خوان دلتا Delta 331 یک پایه قابل تنظیم هم ارائه می شود که انجام عمل اسکن بارکد از روی پایه را در صورت نیاز برای شما فراهم می آورد.

معرفی بارکدخوان دلتا 331

بارکد خوان دلتا Delta 331

بارکد اسکنر دلتا Delta 331 قادر به اسکن بارکدهایی با عرض 80 میلی متر است و محدوده خواندن این بارکد خوان فروشگاهی بین صفر تا 360 میلی متر می باشد.

بارکد خوان دو بعدی دلتا 331 دارای سرعت اسکنی معادل با 260 میلی متر بر ثانیه است و برای استفاده های در حجم متوسط و بالا می توان از بارکدخوان پایه دار دلتا 331 بهره برد.

از جمله ویژگی های بارکد خوان نوری دلتا Delta 331 قابلیت اسکن بارکد هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک است که باعث شده تا این دستگاه انعطاف بالایی در استفاده در شرایط مختلف داشته باشد و از عملکردی سریع در اسکن های متوالی برخوردار باشد.

همچنین بارکد خوان دلتا Delta 331 توانایی بالایی در اسکن و خوانش بارکدهای رنگ و رو رفته و مخدوش دارد.

اتصال بارکد خوان فروشگاهی دلتا 331 به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل USB انجام می شود که باعث شده تا این دستگاه در دسته بارکدخوان های با سیم دلتا جای گیرد.

برای دریافت قیمت بارکد خوان و اطلاع از نحوه خرید بارکدخوان دلتا مدل Delta 331 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن فرمایید.

بارکد خوان دلتا Delta 331

 





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی