میز کنفرانس 12 نفره لیبرا راما Rama Libera
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز کنفرانس اداری راما مدل لیبرا

جنس صفحه: MDF دوبل
جنس پایه: آلومینیوم دایکاست
جنس رویه: ملامینه

شکل و مشخصات ظاهری میز کنفرانس لیبرا راما

وجود اتاق کنفرانس یا جلسه برای هر شرکت و اداره یکی از ضروریات محسوب می شود و نوع مبلمان و تجهیزات به کار رفته در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

میز کنفرانس لیبرا محصول شرکت ایرانی راما چوب، یکی از میزهای با کیفیت جهت استفاده در اتاق های گفتگو و کنفرانس می باشد که در ابعاد 4، 6، 8، 10 و 12 نفره قابلیت ارائه آن وجود دارد.

شکل و مشخصات ظاهری میز کنفرانس لیبرا راما

بنابراین میز کنفرانس 12 نفره لیبرا راما Rama Libera هم برای استفاده در اتاق هایی با فضای محدود و هم اتاق های نسبتا بزرگ کاملا مناسب می باشد. این میز اداری مستطیلی شکل با گوشه های گرد خود از طراحی ظاهری مدرنی بهره می برد و استفاده از آن جلوه ای جذاب و زیبا به اتاق کنفرانس اداره شما خواهد بخشید.

میز کنفرانس 12 نفره لیبرا راما Rama Libera

صفحه میز کنفرانس 12 نفره لیبرا راما Rama Libera از جنس MDF دوبل می باشد که یک روکش ملامینه سطح آن را پوشانده است. همچنین پایه های این میز کنفرانس از جنس آلومینیوم دایکاست هستند که رنگ آن ها متناسب با سفارش مشتری می تواند به صورت آبکاری و کروم یا پودری الکترواستاتیک کوره ای باشد.

میز کنفرانس 12 نفره لیبرا راما Rama Libera

میز کنفرانس اداری لیبرا راما از قابلیت های باز شدن و تنظیم ارتفاع پایه برخوردار است که باعث انعطاف بالای آن در استفاده در محیط ها و شرایط مختلف شده است. کیفیت ساخت و استحکام میز کنفرانسی یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب آن به شمار می آید.

در رابطه با میز کنفرانس ام دی اف  12 نفره راما باید گفت که در ساخت این میز از مواد اولیه مرغوب ایرانی، اسپانیایی و ترک استفاده شده و برای سال ها استفاده از آن در اتاق جلسه محل کار شما امکان پذیر خواهد بود.

میز کنفرانس 12 نفره لیبرا راما Rama Libera

میز کنفرانس مدرن لیبرا راما دارای رنگ بندی متنوع است که متناسب با دکوراسیون و دیزاین داخلی اتاق، می توانید رنگ دلخواه خود را از میان آن ها انتخاب نمایید.

برای اطلاع از قیمت این میز کنفرانس و خرید مبلمان اداری با شماره 73027-021 تماس گیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

میز کنفرانس 12 نفره لیبرا راما Rama Libera





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی