میز تلویزیون اداری ارگوت راما Rama Ergout
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز تلویزیون اداری راما مدل ارگوت

جنس صفحه: آلومینیوم
جنس پایه: آلومینیوم دایکاست
تعداد کشو: دارای دو قفسه

طراحی و کیفیت میز تلویزیون ارگوت راما

میز تلویزیون ارگوت یکی از محصولات شرکت ایرانی راما چوب است که در اتاق های مدیران، کارشناسان و کارمندان در شرکت های خصوصی و دولتی، ادارات، سازمان ها، بیمارستان ها و کارخانجات می توان از آن استفاده کرد.

این میز تلویزیون از طراحی ظاهری شیک و زیبایی بهره می برد و به دو قفسه به منظور قرار دادن دستگاه های پخش مجهز است. طراحی میز تلویزیون اداری ارگوت راما Rama Ergout به گونه ای است باعث شده تا این میز اداری از دو صفحه برخوردار باشد.

صفحه اصلی میز تلویزیون ارگوت راما از جنس فلز بوده و به شکلی پیوسته اطراف بدنه را که از جنس MDF می باشد، در بر گرفته است. صفحه پایینی آن نیز از جنس MDF بوده و می توان از آن برای قرار دادن وسایل تزئینی کوچک استفاده کرد.

میز تلویزیون اداری ارگوت در ابعاد 160*50*75 سانتی متر و در رنگ بندی متنوع عرضه شده و یکی از میز تلویزیون های خوش ساخت موجود در بازار به شمار می آید.

طراحی و کیفیت میز تلویزیون ارگوت راما

میز تلویزیون اداری ارگوت راما Rama ergout 

مجهز بودن به روکش ملامینه، نوار PVC و پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع از جنس آلومینیوم دایکاست از دیگر مشخصه های فیزیکی میز تلویزیون اداری ارگوت راما Rama Ergout به شمار می آیند.

دوام و طول عمر بالا، یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب مبلمان و تجهیزات اداری است که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

میز تلویزیون مدرن راما مدل ارگوت با در نظر گرفتن اینکه از مواد اولیه مرغوب تولید ایران، ترکیه و اسپانیا ساخته شده، برای سال ها قابل استفاده خواهد بود و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه و خط و خش بهره مند است.

این میز تلویزیون به بست سیم گیر به منظور جمع آوری سیم های اضافه و درپوش داکت مجهز می باشد که به شما این امکان را می دهد تا سیم های برق یا تلفن را با استفاده از آن از دید خارج و به فضای زیر صفحه میز هدایت کنید.

جهت دریافت قیمت و خرید میز تلویزیون اداری و مبلمان اداری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

میز تلویزیون اداری راما Rama ergout





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی